Güncellemeler
1 yıl
O mısırlı. Aramızda eğitim farkı var, kültür farkı var, düşünce farkı var. Ama çok iyi biri. Hemde çok. Sürekli kopamamak, hadi yollarımızı ayıralım dediğimizde tekrar yazışmak üzülmek, onunla her konuştuğumda da sürekli sorgulamak ve bazen üzülmek bu durumlara. Bu nasıl bir şey..
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Yani kürt ve türkse olur. sonuçta hepimiz bu vatanın insanıyız. vatansever olmak yeterli. ama farklı ırktan uzak bir ülkeyse bilemiycem aile de haklı. yılda 1 kere bile görüşemiyorlar
Hayır mesafeden dolayı değil. Güncelleme yaptım bak.. farklıyız çok..
Ailem bilmiyor. Ama karşı çıkacaklar biliyorum..
En iyi ihtimalle eleştirecekler beni neden diye
ailen evlenmenize izin vermez gibi mısırlı yani adam hiç aşina olmadığımız bir millet. sen de çok zorlanırsın bence. en büyük sorun dil
Dili geç, giyim eğitim bunlar çok farklı ondan önce mısırlı erkek arkadaşım vardı o daha farklıydı. Daha uyumlu. Ama onunla ben çok farklıyız. Ama nasıl güzel seviyor beni. Hemde nasıl uyuyamiyor geceleri. Bana çok romantik şeyler yazıyor. Değer veriyor. Günlerdir üzgün. Anlamıyorum napacağım. Kendime kızıyorum onu uzdugum için. Ama beynimde dönen soru işaretleri yüzünden hep
çok zor bi durum senin yerinde olmak ister miydim bilmiyorum. bi tarafta dünyanın en güzel duygusu aşk var. diğer tarafta kültür. sen oraya gitsen 1 kişiye kavuşmak için kaç kişiye hasret kalacaksın mesela. bunları da düşün
İnan o da sorun değil. Ama bak sorun şu bizi her gören yorum yapacak eleştirecek. Ben üç dil biliyorum, o sadece arapça. şu an Türkçe öğreniyor. Ben üniversite okuyorum son sınıfım. O ilahiyat okumuş ben inançsızım. Bazen dar paça giydiğini görüyorum, ben o tarzda birini sevmem normalde ama biraz oranın kültürü işte. Gelecekte ben göç etmek istiyorum. O da istiyor gelişmiş bir ülkeye ama oralarda ne iş yapacak bilmiyorum çünkü ilahiyat mezunu. Mısır'da kendi işi var ama orada. Bilmiyorum.. annem yakıştırmayacak biliyorum. Ama ondan uzaklaşmaya kalkıyorum bana yazıyor ve canım acıyor. Dün gece hiç uyuyamamış bana o kadar güzel şeyler diyorki. Senin herşeyin olacağım diyor, Ay'ım diye seviyor. Ben hiç bu kadar güzel sevilmedim. Az önce gördüm gözleri uykusuzluktan şiş duruyordu. Gece bir yarısı üç saat mesajına bakmamı bekleyen biri o. Of of
başkalarını bırakıp yalnızca kendin olarak düşün mesela. sen yapabilecek misin peki
Tabiki zor olacak. Ben yurtdışına göç edeceğim o olmasa, dilim var. Daha önce de yaşadım. Yani bunları bırakıp Mısır'da yaşamak, eğer göc edemezsek. Zor olacak. Bende isterim kendini geliştirmesini. Ama beni öyle güzel seviyor ki. Bilmiyorum neden kalbimde acı var. Onu bazen özlüyorum. Aslında yine arada aklıma gelsede hayatıma odaklanmıştım , o yazana kadar. İçim aciyor sonra
Napacağım ben bilmiyorum
ona aşık mısın, ilgisinden mi hoşlanıyorsun, yoksa acıyor musun anlamadım ben
Hayır onun gibi birini isterdim. Tam olarak öyle birini. Ama bu imkansızlıklar..
bence onun ilgisinden hoşlanıyorsun haklısın da. hangi kadın böylesine ilgilenilmekten rahatsız olur ki. yani bilemiycem. benim fikrim bu durumu sürdürmen gerektiği yönünde. ilişkiniz ilerledikçe daha ciddi mevzularla beraber mücadele edersiniz.
Teşekkürler.. zaten kopamıyoruz neden bilmiyorum canım acıyor sürekli yazdığında, hatırlayınca. Bakalım ne olacak hiç bilmiyorum tam bir bilinmezlik
umarım kalbinden geçeni yaşarsın <3
Teşekkür ederim 🙏❤️ umarım senin için de her zaman kalbindekine göre bir hayat olur🙏🪄
ben de teşekkür ederim iyi geceler <3
İyi geceler ❤️
A*ptalsın demek ki hah
senin gibi kalpsiz olacağıma kötü olacağıma, böyle düşün daha iyi.
Kendini iyi hissedebiliyorsan uyu bakalım😆😆😆😆
Rezil ediyorsun kendini başka bir şey değil iyi ki kapalı sormuşsun🤣🤣🤣
sensin rezil senin nasıl bir beynin var aşk ve sevginin utancı mı oluyor, yazma daha fazla geri kafalı
O varya senden daha adam. Onla bin kere evlenirim. Senin gibisine denk gelene yazık üzücü.
Adam diyorsun üzüyor öyle mi ilginç hahaha
Ordan bunu mu anladın yazık beynine. Kültür farkı yazıyor okuman yokmu. O beni hiç kırmadı. Senden bin kat nazik düşünceli.
Beyinle olsa her şey şimdiye kadar Aynştayn ölümsüzlüğü bulmuştu hahhaah
Kültürlü sanıyorsun kendini hepsi bu🤣
Şimdi gel yorumlara ve delikanlı olmaya çalış yazııııkk😆😆
Kızım seni üzerler görürsün hahaaaa
Aptal ben üç dil biliyorum yurt dışı iş tecrübem var sen ne sanıyorsun kendini beni tanımadan böyle konuşuyorsun, sen ne yapıyorsun kendini ne sanıyorsun birdaha cevap bile yazmam sana sen çok iyi dolu insansın belli yazdıklarından mahalle insanı seni
Benim hayatta tecrübelerim başarılarım var herhangi bir ortalama insandan farklı, cahil seni, insan cahil ve kötü kalpli olunca ortaya sen çıkıyor, onun tırnağı etmezsin. Tırnak ucu etmezsin sen pis
Senin kendinle sorunların var yazık zor bir hayat bu.
Şimdi defol seninle daha dakika harcayamam
Ee bundan bana ne hahaha 3 dil veya 10 dil bil bu ne kadar umrumda sence⁉️. Mahalle’ndeki varoşluğuna geri dön
Kültürlü sanıyorsun kendini diyen kimdi beynin yokmu senin , ne kadar acınası ve mutsuzsun sen. Allah kalbine göre vermeye devam etsin
Hahaaa daha çok nefret kus tatlım yapamıyor musun hhahah
Çarpıtıyorsun lafları fakat totona çarpıcam haha
Erkek arkadaşıma diyim de o da senin totona çarpsın hahah
Üzme kendini