İlişkide sevince hep kendimden ödün verip kendimi tükettiğimi fark ettim?

Bir insan kendine niye bu kadar acımasız olur ki m*al mıyım ben sizce

İlişkide sevince hep kendimden ödün verip kendimi tükettiğimi fark ettim?
Cevapla