geçen gün ortak bir arkadaşımız sevgilim için esas hikayesi uğur abladır repliğini geçirdi bende meraktan kurcaladım bana hiç anlatmadığı bir eski sevgilisi varmış tek ciddi ilişkisi dediler bu kız için sevgilim
kötü ayrıldıklarını kızın onu terk ettiğini bu yüzden hiç bahsetmediğini söyledi bende üsteledim anlatmasını istedim kızı baya övdü yüzü fiziği enerjisi anlatırken kendinden geçti resmen sanki kıza hayran gibi hissettim zaten aonrasında bunu kabul etti kız için benden çok küçüktü ama benden bile olgundu genç olmasına rağmen tam bir kadındı Üstelik ilk sevgilisiydim kendimi özel hissediyordum özel hissettiriyordu dedi ilişki konusunda çoğu şeyi ben öğrettim ona bunlar benim için önemli dedi aradığım her şey onda vardı benim yerimde olan kimse o kızı kolay kolay bırakmazdı dedi bende orada bir celallendim tabi sonra işte bu yüzden anlatmadım diye çıkıştı birde beni suçladı onu hâlâ seviyormusun diye sordum onu hiç bir zaman sevmedim aslında sadece hayrandım şuandada öyleyim dedi nasıl yani diye kızdım yine oda yanlış anladın dedi kendi değerinin farkında kaliteli biri onun yerinde başkası olsa güzelliğini kullanıp çok iyi yerlere gelir ama bunu yapmıyor kariyer peşinde kendi sınırları var çok özgüvenli duruşu sağlam dedi bende niye ayrıldınız o zaman diyince kız bkrymiş bu yüzden başkasıyla olmuş öğrenincede terk etmiş anlatısından pişmanlık sezdim kendimi çok kötü hissediyorum o kızı kazanmak için çok çabalamış sonrasında ama kız kabul etmemiş bir yandan ister istemez kendimle kıyasladım bizim ilişkimiz çok seri ilerledi hemen herşeyi yaşadık ve bu benim onun gözünde acaba değersizleşyirdi mi bilmiyorum çünkü biz ayrılsak arkamdan böyle konuşmazdı biz ahrışdığımızda bile beni aramayan biri bu adam ama o kız onu terk ettiğinde neler neler yapmış arkadaşlarından duydum bunları tabi o kabul etmiyor ben hiç peşinden gitmedim o ayrıldı ve bitti dedi artık bilmiyorum ne kadar doğru bir yandan eski bir hikaye diyip geçiyorum ama bir yandan da arkadaşının sözleri geliyor aklıma benim kardeşim ayran gönüllü kaptırma kendini yazık olur dedi x bir alo dese şu an anında seni yerk eder dedi o kadar zoruma gitti ki bir yandan değer verdiğini hissediyorum ama bir yandanda bunlar çok kötü hissettiriyor
kötü ayrıldıklarını kızın onu terk ettiğini bu yüzden hiç bahsetmediğini söyledi bende üsteledim anlatmasını istedim kızı baya övdü yüzü fiziği enerjisi anlatırken kendinden geçti resmen sanki kıza hayran gibi hissettim zaten aonrasında bunu kabul etti kız için benden çok küçüktü ama benden bile olgundu genç olmasına rağmen tam bir kadındı Üstelik ilk sevgilisiydim kendimi özel hissediyordum özel hissettiriyordu dedi ilişki konusunda çoğu şeyi ben öğrettim ona bunlar benim için önemli dedi aradığım her şey onda vardı benim yerimde olan kimse o kızı kolay kolay bırakmazdı dedi bende orada bir celallendim tabi sonra işte bu yüzden anlatmadım diye çıkıştı birde beni suçladı onu hâlâ seviyormusun diye sordum onu hiç bir zaman sevmedim aslında sadece hayrandım şuandada öyleyim dedi nasıl yani diye kızdım yine oda yanlış anladın dedi kendi değerinin farkında kaliteli biri onun yerinde başkası olsa güzelliğini kullanıp çok iyi yerlere gelir ama bunu yapmıyor kariyer peşinde kendi sınırları var çok özgüvenli duruşu sağlam dedi bende niye ayrıldınız o zaman diyince kız bkrymiş bu yüzden başkasıyla olmuş öğrenincede terk etmiş anlatısından pişmanlık sezdim kendimi çok kötü hissediyorum o kızı kazanmak için çok çabalamış sonrasında ama kız kabul etmemiş bir yandan ister istemez kendimle kıyasladım bizim ilişkimiz çok seri ilerledi hemen herşeyi yaşadık ve bu benim onun gözünde acaba değersizleşyirdi mi bilmiyorum çünkü biz ayrılsak arkamdan böyle konuşmazdı biz ahrışdığımızda bile beni aramayan biri bu adam ama o kız onu terk ettiğinde neler neler yapmış arkadaşlarından duydum bunları tabi o kabul etmiyor ben hiç peşinden gitmedim o ayrıldı ve bitti dedi artık bilmiyorum ne kadar doğru bir yandan eski bir hikaye diyip geçiyorum ama bir yandan da arkadaşının sözleri geliyor aklıma benim kardeşim ayran gönüllü kaptırma kendini yazık olur dedi x bir alo dese şu an anında seni yerk eder dedi o kadar zoruma gitti ki bir yandan değer verdiğini hissediyorum ama bir yandanda bunlar çok kötü hissettiriyor
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer