Sevgilim bana güzel davranıyor ama yanında kendimi değersiz hissediyorum?

Sevgilim beni över ama ben yanında kendimi değersiz çirkin hissediyorum bana hakarette etmiyor övüyor surekli onun yanındayken özgüvenim düşüyor kötü hissediyorum sizce neden nasıl aşabilirim bunu gözümde çok mu büyütüyorum onu acaba

Sevgilim bana güzel davranıyor ama yanında kendimi değersiz hissediyorum?
Cevapla