Kendimi çok değersiz hissediyorum sevilmeye layık görmüyorum?

Cidden ağlıcam artık bıktım. Asla bi anın tadını çıkaramıyorum asla anı yaşayamıyorum. Hep kötü düşünüyorum hep. Ben hayatımda hiç doğru düzgün sevilmedim annem hayatta değil babam da bi öyle bi böyle bi gün iyi bi gün kötü psikolojim bozuldu. Benim hayatıma biri girdi. Ben hayatımda bu kadar değer görmedim ama laf falan değil bunu yaptıklarıyla hareketleriyle her şeyiyle gösteren bi insan. Hatta hala hayatımda olduğuna inanamıyorum. Hem yakışıklı hem kibar hem zengin hem de beni mutlu etmek için her şeyi yapmaya hazır. Her bakımdan iyi biri. Ama benim elim ayağım bir birine dolaştı şaşırıyorum bu adam neden benimle diyorum. Asla cinsel bi yaklaşımı yok öyle bi şey gelmesin aklınıza. Ben o kadar kendimi değersiz hissediyorum ki o kadar sevgi görmemişim ve o kadar yalnızım ki onun bana bu kadar değer vermesi bana inanılmaz tuhaf geliyor kendimi bu ilgiye layık görmüyorum resmen. Korkum şu ki ben o negatifliğimle onu kaybedebilirim çünkü ne dese bilemiyorum artık görcez diyorum çocuk yakında ne slaak olduğumu görecek ve onu kaybedicem lütfen bana akıl verin
Kendimi çok değersiz hissediyorum sevilmeye layık görmüyorum?
Cevapla