Kendim verdiğim değeri görmediğim için seve seve ayrıldım nasıl düzelirm?

İçim yanıyor yüreğim yanıyor ya

Doğru karar verdiğimi biliyorum kendi benliğimi gururumu hiçe sayarak beraber olduğumuz sürec artık yürümüyor ben daha fazla değişirsem konuştuğu tanıdığı kişi ben olmam. Böyle bir aldatmacaya gönlüm razı olmaz

Özür dileyip dönerde kabul edicem çok özledim ama içim hiç böyle bir şey yapmasını istemiyor.

Biriyle görürsem dünya başıma yıkılıcak gibi hissediyorum depresyona girerim kesin 1 haftada acıdan üzüntüden 9 kilo verdim hiç bir şey yemek istemiyorum her gün kahve sigara ne yapmam lazım

Kendim verdiğim değeri görmediğim için seve seve ayrıldım nasıl düzelirm?
Cevapla