İçim yanıyor yüreğim yanıyor ya
Doğru karar verdiğimi biliyorum kendi benliğimi gururumu hiçe sayarak beraber olduğumuz sürec artık yürümüyor ben daha fazla değişirsem konuştuğu tanıdığı kişi ben olmam. Böyle bir aldatmacaya gönlüm razı olmaz
Özür dileyip dönerde kabul edicem çok özledim ama içim hiç böyle bir şey yapmasını istemiyor.
Biriyle görürsem dünya başıma yıkılıcak gibi hissediyorum depresyona girerim kesin 1 haftada acıdan üzüntüden 9 kilo verdim hiç bir şey yemek istemiyorum her gün kahve sigara ne yapmam lazım
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Bence bu bir nimet fark edip ayrılabilmen. Bunun farkında bile olmayanlar var. Birgün biri gelsin ve sana tüm bu acıları unuttursun 🕊
Çok teşekkür ederim
Allah kimseye nasibi olmayanınn peşinden koşmayı nasip etmesin.
Çok efor sarfettim çok acısına sarıldım onunnyanında onun için gözyaşı döktüm ama
Gün geliyor hiç bir anlamı olmuyor üzücü çok üzücü
Canım yanıyor yaptıklarım için canım yanıyor okadar iyi ki diyip böyle muamele görmek
Ben onla görüşmek için saniyeleri sayarken iş çıkışı çıktığı halde sen eve geç demeleri yazıklar olsun emeklerime
Neden bitti ki
En son ailesiyle kavga etti
Biraz sıkıntıları vardı biliyorum zordur belkide bilemem ama şunu biliyorum o acı dindirmeyi herkesten uzaklaşmak olarak yaşıyordu yakın çalıştığımız yerler görüyorum orada gülüp eğleniyor mutlu yazıyorum cevap vermiyor yanıma geliyor gülerek konuşuyoruz
Dükkana gidiyor 1 kelime yazmıyor
Ya insan okadar seviyorsun her özelini anlatıcak kadar neden benden uzaklaştırrsınnkendini
Neden yazmıyorsun diyorum uzaklaşmak bana iyi geliyor diyor şakamı ya benim ne suçum günahım var sevmekten başka sana ömrümü adamışım. Aşık olmuşum bağlanmışım derdin derdin hüznün hüznüm neden bana yaslanmak varken böyle bir cümle kuruyorsun neden
Haftada 1 görüşüyoruz dışarıda
Onada özene bözene hazırlanıyorum
Bebek gibi bakıyorum
Ellenrine krem sürüyorum yemek saatlerini kaçırmıyorum full bakım yani ya ben sana böyle gelirken
Evli çift değilizki akşama evde konuşucaz
Sevgilinim lan özelinim iyi ki
Kabullenemiyordum böyle davranmasını çok uyardım bak konuşmaların ağır incitici keskin
Sabahın 6 sında hastaneye mi götürmedim gecenin 1 inde yemek mi götürmedim bu denli düşünürken ya olmuyor verdiğin deri alamayınca cok koyuyor
Arabama laf etti eski diye yuttum
Annengille kalamam dedi yuttum
Annemle tanışmadan sen benim hayatıma müdahale edemezsin dedi yuttum
Ben neyim lan melek miyim para verip mi aldın
Ben değer veriyorsam sende vericeksin seviyorsan vereceksin
Neymiş aile sevgisi görmemiş bilmiyormuş sevgi nasıl gösterilir
Ya öyle bir dünya yok bacım sevgi denen illet insandan taşar dilinden kalbinden yüreğinden taşar zapdedemezsin kıskanırsın
Ben ona beni aldatmıyacağına sonu na kadar güvendim güveniyordum ama.
Sevgisine güvenemedim.
Birlikte olmak seviyorum demekse orsblar bu dünyanın en iyi sevenleri ozaman yalnsa yalan de
Birlikte olmayı bi ben istemedim sende istedin ki olduk
Yapacak bir şey yok
Bence çok yorucu ya. Ve sandığın kadar da sevmiyor bu kız seni
Yoruldum zaten. 1 haftada 9 kilo verdim tavsiye ederim ama acı çok iyi zayıflatıyor. Allah o yangını hak etmeyene yaktırmasın ölüyorum yavaş yavaş ne zamana kadar böyle olucak bilmiyorum düzelemiyorum arkadaşlarımı istemiyorum yemek istemiyorum sadece müzik sigara kolumdan tutacak kimse yok çekmiyor kimse batıyorum
Sakin ol. Zamanla hepsi saçma gelecek sana.