Ayrılık sonrası kendi değerimi , ilgimi kaybettim komple özgüvenim gitti ve zorlanıyorum. Nasıl başa çıkılır?

Açıkça ayrılık sonrası kendimi daha değersiz hissediyorum. Karşı tarafın ilişki sürecinde ve sonrasında takip ettiği kızları gördükçe, telefonunda kız videoları görünce, inatla o kızları çıkartmayıp onlar sporcu diye bahane sununca... özgüvenim gitti. Kendimi güzel bulamıyorum... Burnumu beğenmiyorum ama burnumu yaptırsam daha mı iyi olucam yoksa bu sefer başka kusur mu göreceğim, tek sorun burnum mu? Ben o takip ettiği kızların aldıklarını sporda giyince basit oluyormuşum ama o 2 yıldır o kızları takip ediyor.. Sanki beni kimse sevmeyecek gibi, onun dışında kimse beğenmeyecek gibi hissediyorum. Birisi sanki beni sevsede kesin aldatılıcam gibi hissediyorum korkuyorum. Bana büyük bir yük bıraktı beni kendimden uzaklaştırdı ve başa çıkamıyorum.

Ayrılık sonrası kendi değerimi , ilgimi kaybettim komple özgüvenim gitti ve zorlanıyorum. Nasıl başa çıkılır?
Cevapla