Özgüvenimi kendime olan inancımı kaybettim. Nasıl başa çıkmalıyım?

İş hayatım şu an beklemede
Başka işlere de bakıyorum ama nafile. Ne yapacagımı gerçekten bilmiyorum. Bunaldım her şeyden hele ki sizi anlayanınız olmaması habire laf sokulması koyuyor.
Cocuklugum ise babam tarafından yanlıs eğitildim hiç özgüven verdirmedi ve bu beni daha da içime kapattırdı.
Sadece buda değil dısardaki kotu insanlar tarafından cok dıslanıldım cok ezildim. Bu yaşadıklarım beni daha çok içime kapattırdı.
Üstüne gidemedim.
Kaplumbaga gibi kabuguma cekildim.
Büyük bir hataydı evet..
Yaş gelip gidiyor ve hiç bir şey yapamamak üzüyor insanı.
Eğitim düzeyim deseniz 0 ..
Başarılı bir ogrenci de değilim.
Bosuna nefes alıyorum gibiyim.
Rabbim bilri orasını gerçi..
Sadece bosuna yaşıyor gibiyim.
Ne yapmalıyım yol gosterin..
Çaresizlik gerçekten cok kotu..
Bir işte calısırken bile geçmişteki kotu yaşadıklarımı unutamayıp canım yanıyor.
Hayatımı nasıl düzene koymalıyım?
İyice cıkmaza girdim.
Beni anlayacak biri yoksa da eyvallah..
Zorla yardım edin diyemem.
Kendinize iyi bakın.
Allaha emanet.
Özgüvenimi kendime olan inancımı kaybettim. Nasıl başa çıkmalıyım?
Cevapla