Kendime güvenim tamamen bitti. Nasıl yeniden ayağa kalkabilirim?

Liseden sonra üniversiteyi kazandım fakat babam kız başına o kadar uzağa gidemezsin diyip göndermedi, açıköğretimden oku okuyacaksan dedi. Açıköğretim sosyal hizmetler okumaya başladım. Bir adama aşık oldum , evlendim. Evlendikten sonra da açıköğretime devam ettim. Kayıt yenileme dönemi geldiğinde eşim maddi olarak sıkıntıda olduğumuzu söyleyip kaydımı yeniletmedi. Bir di ikiydi derken bir baktım her şeye paramiz var ama kayıt zamanım gelince para olmuyor. Böylece tabii zamanla kayıt yenileme olmayınca üniversite ile iliskimde resmi olarak kesildi. Şimdi bir evladım oldu henüz 1 yaşında. İçimde ukde kaldı. Üniversite okumayı ve bir meslek sahibi olmayı çok isterdim. Halen istiyorum. Heveslendim tekrardan. Bunu istediğimi söyledim. Eşim dahil ailemdeki herkes güldü , nasıl kazanacaksın , nasıl becereceksin. Senden geçti artık vs gibi küçük görücü cümleler kurdular. Çevremde sürekli bu şekilde düşünen insanlar olunca git gide içime kapanmaya başladım en kötüsü kendimi hiçbir işe yaramaz , hiçbir işi yapamaz olarak görmeye başladım. 😔
Kendime güvenim tamamen bitti. Nasıl yeniden ayağa kalkabilirim?
Cevapla