İçimden öz güvensizlik ve sevilmeye layık değilmişim düşüncesi geliyor. Nasıl aşarım bunu?

Bazen kim beni ne yapsın düşüncesi yaşıyorum bir kızdan hoşlanıyorum diyelim çevremizde çok daha iyileri var ve onlara neden yönelmesin ki beni ne yapsın diye düşünüyorum geri atıyorum kendimi bir artı göremiyorum kendimde bazende çok özgüvenliyim bazende kabuğuma çekiliyorum
İçimden öz güvensizlik ve sevilmeye layık değilmişim düşüncesi geliyor. Nasıl aşarım bunu?
Cevapla