Sizce kırılmakta haksız mıyım? bana vermek istemedi?

sevgilim askere gitti dedim ki terhis tarihin e devlette yazıyormuş o da akıllı telefonu olmadığı için ya annemlerin bakması lazım ya da ben bakmaya çalışırım dedi. al aşkım şifre şu sen bak demedi ama lafta beni çok seviyor evlenicez falan
Sizce kırılmakta haksız mıyım? bana vermek istemedi?
Cevapla