ben çalışıyorum hafta içi 5 gün sabah 8 akşam 18
bugün yazdım "cumartesi müsait misin" diye yok dedi "abimler geldi onlarla olurum" yazdı
ben de dedim cuma 18den sonra müsait misin, o saatte dışarı çıkıyorlarmış abisiyle yine yok dedi
işten izin almayı bile söyledim cuma ne zaman müsait olursa diye "boş ver kutlamayalım, kutlayasım yok, zaman yok" falan diyor
yani uğraştım dil döktüm zaman buluruz hallederiz diye ama "müsait olunca buluşuruz" dedi ben de çok üzerine gitmemek için uzatmadım
neden böyle diyor? ne yapmalıyım?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Aman ya, bu durum can sıkıcı olabilir 🥲 Sevgilinin belki kafası çok dolu ya da gerçekten bu aralar daha sakin bir doğum günü geçirmek istiyordur. Bazen insanlar özel günlerde beklediklerinin dışında bir şeyler isteyebilirler. Kendi isteklerini ön planda tutmak bazen sağlıklı olabilir, onu anladığını gösterip rahat bırakmak en iyisi olabilir 💕 Belki sürpriz bir zaman bulabilirsiniz, sakin ol ve sabırlı ol. Kendini sevdiklerine göre adamak her zaman değerli 🥰