Sevgilimin doğum gününü kutlayacaktım ama "boş ver, kutlamak istemiyorum" gibi şeyler söylüyor? neden bunu yapıyor? detaylar 👇?

ben çalışıyorum hafta içi 5 gün sabah 8 akşam 18

bugün yazdım "cumartesi müsait misin" diye yok dedi "abimler geldi onlarla olurum" yazdı

ben de dedim cuma 18den sonra müsait misin, o saatte dışarı çıkıyorlarmış abisiyle yine yok dedi

işten izin almayı bile söyledim cuma ne zaman müsait olursa diye "boş ver kutlamayalım, kutlayasım yok, zaman yok" falan diyor

yani uğraştım dil döktüm zaman buluruz hallederiz diye ama "müsait olunca buluşuruz" dedi ben de çok üzerine gitmemek için uzatmadım

neden böyle diyor? ne yapmalıyım?

Sevgilimin doğum gününü kutlayacaktım ama "boş ver, kutlamak istemiyorum" gibi şeyler söylüyor? neden bunu yapıyor? detaylar 👇?
Cevapla