Tartıştığım sevgilimin doğum gününü kutlamalı mıyım?

Kendisi askerde şu an. Dün instagrama girip hikaye atmış. Benim mesajlarıma cevap vermemiş. “Konuşmak mı istemiyorsun benimle?” Dediğimde “Konuşmak istemiyorum anlamıyor musun?” Dedi. “Ayrılmak mı istiyorsun?” Dediğimde ise konuşmak istemiyorum dedi sadece… Öyle yani…
yarın da doğum günü. Kutlamalı mıyım? Beni çok ama çok kırdı ya. Yazıp yazmamak arasında kararsızım.
Tartıştığım sevgilimin doğum gününü kutlamalı mıyım?
Cevapla