Sevgiliniz doğum gününüzü kutlamazsa ne yaparsınız?

arkadaşlar, sevgilim doğum günümde mesaj atmadı aramadı hiç gece boyunca.. oda arkadaşlarımda ufak bir sürpriz yapmış. hani şu 00.00 olayı var ya mesaj atıp aramadığı için bende kızlarla fotoğrafımızı koydum profile. oda sabah arkadaşlarınla mutlu yıllar doğum günün kutlu olsun falan yazmış. tartıştık gün boyu çok ağlattı beni. akşama yanıma gelmiş bende onunla gitmedim saat geç olmuştu çünkü ertesi gün geldi çiçek yaptırmış ama elime falan vermedi arabada koltuğun üstündeydi sonra kolumu aldı bileklik taktı falan ama ilgisizce hiçbir şey demeden. bende sinirlendim çıkardım bilekliği daha önce aldığı bir şey daha vardı verdim ikisinide eline ben senden hediye falan istemiyorum ilgi istiyorum dedim sonra yine tartıştık ben bir sürü şey saydım oda bana ait ne varsa at yak gitsin demiş. bende aynen öyle yaptım. ama şimdi kendisi benim aldığım ceketle fotoğraf çekinip profil yapmış bu ne ya. ayrılalı da 2 ay oldu..
Sevgiliniz doğum gününüzü kutlamazsa ne yaparsınız?
Cevapla