• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aşk İlişkileri

Eski sevgilim ile sevgili değil iken çok güzel anlaşıyoruz ama sevgili olduğumuzda anlaşamıyoruz sebebi nedir acaba?

Biriistekurcalama
Biriistekurcalama Takip Et
Xper 7 Yaş: 29
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
00
Yapay Zekaya Sor
Eski sevgilim ile sevgili değil iken çok güzel anlaşıyoruz ama sevgili olduğumuzda anlaşamıyoruz sebebi nedir acaba?
Cevapla
Nedir Soruları Sevgili Soruları Sevgi Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • Şehzade333
    Şehzade333 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 34 , eic 100%
    1 yıl

    Sebebi belli kafasına göre takılmak için tasmalanmak istemiyor şimdi seninle sevgili olursa rahat hareket edemeyecek seni karışamayacağın bir rütbeye getirmek istiyor

    0
    29 Yorumla
    • Biriistekurcalama
      Biriistekurcalama
      1 yıl

      Aslında sevgili olmayı hep o istiyor ben ayrılıyorum

      Yorumla
    • Şehzade333
      Şehzade333
      1 yıl

      Anladım. yani yürümüyorsa olan arkadaşlığıda kaybetme. fakat pyuncak gibide bir boşluğa düşmüş gibi sevgili olalım bir sıkılmış gibi ayrılalım da yapılmamalı

      Yorumla
    • Biriistekurcalama
      Biriistekurcalama
      1 yıl

      Bak şimdi ilk o seni seviyorum dedi bende dedim sevgili olalım daha birbirimizi tanımıyorduk bile sonra işte ben sıkılıp bıraktım onu çünkü çok zor onunla sevgili kalmak çok umursamaz biri olmak lazım ve bende öyle biri değildim sonra ben ayrıldıkca o hep yeniden sevgili olmak istedi ondan sonra ben istemediğimi net belli edince bana bir daha yanaşmadı takı ben ilk kez gurursuzluk yaparak onu aradım ve o günden beri konuşuyoruz eskisinden çok daha iyi ama ikimizde artık sevgililige yanaşmiyoruz aşk konusunu pek açmıyorum ben o çok nadir açar çok az konuşuruz biter bu konu hakkında ama onun dışında konuşuruz ederiz de benim kadar konuşkan değil ondan dolayı anlasamiyorduk bilmiyorum acaba sadece bana mı öyle yoksa huyu mu böyle ve ben artık hiç utanmıyorum çocuğu arıyorum oda arıyor eskisi gibi değilim bende ona çok hesap sorardım

      Yorumla
    • Şehzade333
      Şehzade333
      1 yıl

      Gayet açıklayıcı ve anlaşılır oldu bu yazı Peki bir şey soracağım merak ediyorum sevgili olmak bu kadar kolay mı cümlenin başında şöyle bir şey demişsin sevgili olalım dedi Ben de kabul ettim dedin ve birbirimizi tanımıyorduk dedin sevgili olmak bu kadar kolay bir şey miydi

      Yorumla
    • Biriistekurcalama
      Biriistekurcalama
      1 yıl

      Değildi de ben ozaman küçüktüm direk sevgili olduk oda küçüktü

      Yorumla
    • Şehzade333
      Şehzade333
      1 yıl

      Buradaki yaşına bakarak o zamanlar kaç yaşındaydın Ve bu kaç senelik mevzu

      Yorumla
    • Biriistekurcalama
      Biriistekurcalama
      1 yıl

      Ben şu an 20 yasındayım ve ilk 16 -17 yaşımda sevgili oldum onla 18-19 yaşımda tamamen defettim başımdan 1.5 yıldır konusmuyorduk yeni yeni konuşmaya başladık

      Yorumla
    • Şehzade333
      Şehzade333
      1 yıl

      Ha Öyle söylesene yukarıda 27 yazınca ne bileyim

      Yorumla
    • Şehzade333
      Şehzade333
      1 yıl

      Biraz sana ayak bağı değil mi. hayatın abşrini almak istesen ya da almka istediğinde yorum yapıyormu tepki veriyormu? hiç yokladın mı böyle

      Yorumla
    • Biriistekurcalama
      Biriistekurcalama
      1 yıl

      Sebebi nedir son kez sorayım

      Yorumla
    • Biriistekurcalama
      Biriistekurcalama
      1 yıl

      Almak istediğim de daha çok iltifat etmeye başlıyor bana ama ilk onu aradığım zaman bana neden onu aradığımi sordu

      Yorumla
    • Şehzade333
      Şehzade333
      1 yıl

      Sana bir şey diyimmi. biraz saçma bir olayın içine koymuşsun kendini toksik mi diyonuz

      şimdi aynı şey ona yapılsa kıyamet kopartır fakat kendi halinden gaayet memnun.

      Sen rahatsız değilmisin şuanki durumdan?

      Yorumla
    • Biriistekurcalama
      Biriistekurcalama
      1 yıl

      Rahatsız değilim açıkçası sevgili olmayı istemem onunla kapalı kutu oluyor hiç bir şeyine karismami istemiyor

      Yorumla
    • Şehzade333
      Şehzade333
      1 yıl

      Normal şartlarda bunu yapan o kişi değil de başkası olsa farklı tepki verirdin değil mi

      Yorumla
    • Biriistekurcalama
      Biriistekurcalama
      1 yıl

      Evet

      Yorumla
    • Şehzade333
      Şehzade333
      1 yıl

      Bu durumda Onun amacı ne değil de acaba ben ne yapmaya çalışıyorum Benim amacım ne diye düşünsem bence daha iyi olur gibi

      Yorumla
    • Biriistekurcalama
      Biriistekurcalama
      1 yıl

      Benim amacım bir süre onunla konuşmak ta artık sıkıldım bilmiyorum ben onu oyalamwyayim oda beni ama bu konuşmayı başlatan ben oldum ne yapmaliyim

      Yorumla
    • Şehzade333
      Şehzade333
      1 yıl

      Bu Konuşmayı bitirmek kolay bitirmek istediğine emin misin

      Yorumla
    • Biriistekurcalama
      Biriistekurcalama
      1 yıl

      Eminim gibi ama bir süre sonra yine dönmek istiyorum ara ara bu his geliyor sebebi nedir acaba

      Yorumla
    • Şehzade333
      Şehzade333
      1 yıl

      boşluk

      Yorumla
    • Şehzade333
      Şehzade333
      1 yıl

      Denize düşen yılana sarılır Misali alternatifi olmadığı için her boşluğa düştüğünde onunla konuşmak istiyorsun

      Yorumla
    • Biriistekurcalama
      Biriistekurcalama
      1 yıl

      Boşluğu nasıl doldururum ondan önce yoktu

      Yorumla
    • Şehzade333
      Şehzade333
      1 yıl

      Boşluğu doldurman gerekmiyor ki senin en iyi dostun sensin senin en iyi sevgilin sensin senin en iyi arkadaşın sensin seni en iyi anlayan sensin seni kime ihtiyacın var ki

      Yorumla
    • Şehzade333
      Şehzade333
      1 yıl

      Onu tanımadan önce hayatında o yoktu ve her şey yolundaydı onun hayatına gelmesi senin bir eksik parçanı doldurmadı ki ondan korktuğunda bir parça eksik kalsın Sen yarım değilsin kimse yarım değil kaldı ki onunla sevgili bile olmuşsun Ama iyi gelmemiş yabancı gibi gelmiş hala da öyle her neyse sen niye hayatında tutuyorsun ki bir kapalı kutuyu bir muammayı

      Yorumla
    • Biriistekurcalama
      Biriistekurcalama
      1 yıl

      Doğru konuşmayı keseyim en iyisi nasıl yapayım bunu ne diyerek

      Yorumla
    • Şehzade333
      Şehzade333
      1 yıl

      Iki yolu var bir kibar yolu bir kaba yolu
      Kibar Yolcu aradığında dönmezsin müsait değilim sonra konuşalım dersin hangi saatte olursa olsun bu şekilde cevap verip sonraki yazdıklarına görüldü bile atma bir noktadan sonra rahatsız edilmek istemediğini anlayacaktır

      Yorumla
    • Şehzade333
      Şehzade333
      1 yıl

      Kaba yolsa direkt engelle bir açıklama gereği duymadan engellendiğini görünce anlayacaktır

      Yorumla
    • Biriistekurcalama
      Biriistekurcalama
      1 yıl

      Yok ya kaba yolla yapmam artık aramıyor sormuyor bile görücü hakkında bir şeyler bahsettim işte kaç yaşında biriyle evlenmek istediğimi ondan sonra bana mesafe koydu ben aramadigim sürece aramıyor bende bugün hiç ona yazmadım oda bana yazmadi artık hep böyle geçecek Herhalde

      Yorumla
    • Şehzade333
      Şehzade333
      1 yıl

      hah güzel bir yol. iyi demişsin böylede olur.

      boş ver seninde bir hayatın var.

      Yorumla

Yapay Zeka Cevapladı

Aşko Kuşko
Aşko Kuşko Takip Et
Fenomen
1 yıl
  • Ah bu aşk meseleleri! 🌸 Bazen gerçekten kafa karıştırıcı olabiliyor. Eski sevgilinle arkadaş kalırken aranızdaki basınç ve beklentiler daha düşüktür, bu yüzden her şey daha kolay gelir. Ama "sevgili" olunca, ilişkide sorumluluklar, beklentiler ve daha fazla duygu devreye giriyor. Bu da doğal olarak anlaşmazlıklara neden olabilir.

    Belki de ikinizin de sevgili olarak farklı beklentileri var ve bu da uyumsuzluğa yol açıyor. Arkadaş olarak ilişkide rahatlık varken, sevgili olunca her şey daha karmaşık hale geliyor. Hem kim bilir, belki de sadece sevgili olmadan muhteşem bir ikilisinizdir 🤷‍♀️.

    Kendini ve onu iyi dinle, belki de sadece doğru dengeyi bulmanız gerekiyor. Peki, sen ne düşünüyorsun? 💖

    0
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

0

Cevap

4

Cevap

  • cenkulu
    cenkulu Takip Et
    Xper 7 Yaş: 25 , eic 100%
    1 yıl

    Birbirinize bağlı olmak istemiyorsunuz

    0
    6 Yorumla
    • Biriistekurcalama
      Biriistekurcalama
      1 yıl

      Bak şimdi ilk o seni seviyorum dedi bende dedim sevgili olalım daha birbirimizi tanımıyorduk bile sonra işte ben sıkılıp bıraktım onu çünkü çok zor onunla sevgili kalmak çok umursamaz biri olmak lazım ve bende öyle biri değildim sonra ben ayrıldıkca o hep yeniden sevgili olmak istedi ondan sonra ben istemediğimi net belli edince bana bir daha yanaşmadı takı ben ilk kez gurursuzluk yaparak onu aradım ve o günden beri konuşuyoruz eskisinden çok daha iyi ama ikimizde artık sevgililige yanaşmiyoruz aşk konusunu pek açmıyorum ben o çok nadir açar çok az konuşuruz biter bu konu hakkında ama onun dışında konuşuruz ederiz de benim kadar konuşkan değil ondan dolayı anlasamiyorduk bilmiyorum acaba sadece bana mı öyle yoksa huyu mu böyle ve ben artık hiç utanmıyorum çocuğu arıyorum oda arıyor eskisi gibi değilim bende ona çok hesap sorardım

      Yorumla
    • cenkulu
      cenkulu
      1 yıl

      Hadi sevgili olalım ne hslxjxpx

      Yorumla
    • Biriistekurcalama
      Biriistekurcalama
      1 yıl

      Kardeşim gaza getirdi bende sevgili oldum ilk sevgilim di

      Yorumla
    • cenkulu
      cenkulu
      1 yıl

      Bazen gaza gelmemek gerek

      Yorumla
    • Biriistekurcalama
      Biriistekurcalama
      1 yıl

      Bencede

      Yorumla
    • cenkulu
      cenkulu
      1 yıl

      Çok dert etme

      Yorumla
  • SırrıYok
    SırrıYok Takip Et
    Master Yaş: 42
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 7,1b cevap paylaştı.

    flörtöz f*ck kafasında insanlarsınız işte

    0
    16 Yorumla
    • Biriistekurcalama
      Biriistekurcalama
      1 yıl

      Bilmiyorum vjvubi

      Yorumla
    • SırrıYok
      SırrıYok
      1 yıl

      ben biliyorum :)

      Yorumla
    • SırrıYok
      SırrıYok
      1 yıl

      zaten bir de şu varmış :

      Hür doğdum hür yaşarım kime ne kime ne sen bak kendi derdine sana ne sana ne

      hahahah

      Yorumla
    • Biriistekurcalama
      Biriistekurcalama
      1 yıl

      Bak şimdi ilk o seni seviyorum dedi bende dedim sevgili olalım daha birbirimizi tanımıyorduk bile sonra işte ben sıkılıp bıraktım onu çünkü çok zor onunla sevgili kalmak çok umursamaz biri olmak lazım ve bende öyle biri değildim sonra ben ayrıldıkca o hep yeniden sevgili olmak istedi ondan sonra ben istemediğimi net belli edince bana bir daha yanaşmadı takı ben ilk kez gurursuzluk yaparak onu aradım ve o günden beri konuşuyoruz eskisinden çok daha iyi ama ikimizde artık sevgililige yanaşmiyoruz aşk konusunu pek açmıyorum ben o çok nadir açar çok az konuşuruz biter bu konu hakkında ama onun dışında konuşuruz ederiz de benim kadar konuşkan değil ondan dolayı anlasamiyorduk bilmiyorum acaba sadece bana mı öyle yoksa huyu mu böyle ve ben artık hiç utanmıyorum çocuğu arıyorum oda arıyor eskisi gibi değilim bende ona çok hesap sorardım

      Yorumla
    • SırrıYok
      SırrıYok
      1 yıl

      yavaş yavaş olgunlaşma ve partneri tanıma durumları... ama özgür ruh kafası tehlikeli işte ;) ya da ikiniz de açık ilişki ile mutluysanız okeyy denir :)

      Yorumla
    • Biriistekurcalama
      Biriistekurcalama
      1 yıl

      Evet hiç bir şeyine karışmayayim istiyordu ama ben hem o beni hemde ben onu kisitlayayim istiyordum

      Yorumla
    • SırrıYok
      SırrıYok
      1 yıl

      saçlarından tutacak tek kişi fikrine sadık kalacak mısın peki? :)

      Yorumla
    • Biriistekurcalama
      Biriistekurcalama
      1 yıl

      Nasıl yani anlamadım

      Yorumla
    • SırrıYok
      SırrıYok
      1 yıl

      tek kişiyle olma fikrine sadık kalabilecek misin dedim

      Yorumla
    • Biriistekurcalama
      Biriistekurcalama
      1 yıl

      Ben onunla bir daha olmam ama birisi olursa sadece ona bakarim özgür ruh dediğin ona demedin mi

      Yorumla
    • SırrıYok
      SırrıYok
      1 yıl

      sana dedim ya :)

      Yorumla
    • Biriistekurcalama
      Biriistekurcalama
      1 yıl

      Bana neden dedin ki çocuk benimle iken hiç bir şeyine karismami istemiyor

      Yorumla
    • SırrıYok
      SırrıYok
      1 yıl

      https://www.instagram.com/wallpall007/

      Yorumla
    • Biriistekurcalama
      Biriistekurcalama
      1 yıl

      Bunu neden paylastib

      Yorumla
    • SırrıYok
      SırrıYok
      1 yıl

      daha seri yazabilmek için...

      Yorumla
    • Biriistekurcalama
      Biriistekurcalama
      1 yıl

      Istek attım

      Yorumla
  • Anankara
    Anankara Takip Et
    Xper 7 Yaş: 29 , eic 100%
    1 yıl

    Hevesti ve bitti

    0
    4 Yorumla
    • Biriistekurcalama
      Biriistekurcalama
      1 yıl

      Bak şimdi ilk o seni seviyorum dedi bende dedim sevgili olalım daha birbirimizi tanımıyorduk bile sonra işte ben sıkılıp bıraktım onu çünkü çok zor onunla sevgili kalmak çok umursamaz biri olmak lazım ve bende öyle biri değildim sonra ben ayrıldıkca o hep yeniden sevgili olmak istedi ondan sonra ben istemediğimi net belli edince bana bir daha yanaşmadı takı ben ilk kez gurursuzluk yaparak onu aradım ve o günden beri konuşuyoruz eskisinden çok daha iyi ama ikimizde artık sevgililige yanaşmiyoruz aşk konusunu pek açmıyorum ben o çok nadir açar çok az konuşuruz biter bu konu hakkında ama onun dışında konuşuruz ederiz de benim kadar konuşkan değil ondan dolayı anlasamiyorduk bilmiyorum acaba sadece bana mı öyle yoksa huyu mu böyle ve ben artık hiç utanmıyorum çocuğu arıyorum oda arıyor eskisi gibi değilim bende ona çok hesap sorardım

      Yorumla
    • Anankara
      Anankara
      1 yıl

      Sizinki liseli ilişkileri gibi olgun bir ilişki davranışları değil bunlar uzun ve sağlıklı süreceğini düşünmüyorum

      Yorumla
    • Biriistekurcalama
      Biriistekurcalama
      1 yıl

      Zaten lise de iken oldu

      Yorumla
    • Anankara
      Anankara
      1 yıl

      Anladım bol e

      Yorumla
  • Chain_Breaker
    Chain_Breaker Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30
    1 yıl

    Sevgili olmayın

    0
    1 Yorumla
    • Biriistekurcalama
      Biriistekurcalama
      1 yıl

      Bak şimdi ilk o seni seviyorum dedi bende dedim sevgili olalım daha birbirimizi tanımıyorduk bile sonra işte ben sıkılıp bıraktım onu çünkü çok zor onunla sevgili kalmak çok umursamaz biri olmak lazım ve bende öyle biri değildim sonra ben ayrıldıkca o hep yeniden sevgili olmak istedi ondan sonra ben istemediğimi net belli edince bana bir daha yanaşmadı takı ben ilk kez gurursuzluk yaparak onu aradım ve o günden beri konuşuyoruz eskisinden çok daha iyi ama ikimizde artık sevgililige yanaşmiyoruz aşk konusunu pek açmıyorum ben o çok nadir açar çok az konuşuruz biter bu konu hakkında ama onun dışında konuşuruz ederiz de benim kadar konuşkan değil ondan dolayı anlasamiyorduk bilmiyorum acaba sadece bana mı öyle yoksa huyu mu böyle ve ben artık hiç utanmıyorum çocuğu arıyorum oda arıyor eskisi gibi değilim bende ona çok hesap sorardım

      Yorumla
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Eski sevgilim ile sevgili değil iken çok güzel anlaşıyoruz ama sevgili olduğumuzda anlaşamıyoruz sebebi nedir acaba?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Sevgilim ile birbirimizi çok seviyoruz ama artık anlaşamıyoruz? 6 cevap verildi
Uzun süreli sevgilim var ama başkasıyla birbirimize aşık olduk? 6 cevap verildi
Madem bu kadar iyi anlaşıyoruz, öyleyse neden sevgili olmuyoruz? 6 cevap verildi
Eski sevgilimle hala görüşüyoruz ama sevgili değiliz neyiz biz? 9 cevap verildi
Sevgilimle aramiz eskisi gibi degil artik neden olur bu? 5 cevap verildi
Sevdiğim kişi bir gün çok iyi anlaşıyoruz ama diğer gün olmuyor neden olabilir? 11 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Özel günleri sever misiniz sizin için önemli midir?
  • Megane 4 mu focus 4 mu Hangi araba daha iyi?
  • Yaz akşamı dondurma ritüelin var mı?
  • Parkta közlenmiş mısır sevenler burada mı, siz nasıl yersiniz?
  • Gece gece nasıl içecek tüketirsiniz?
  • Siz de insanlardan hemen nefret eder misiniz yoksa size de bu duygu abartı mı geliyor?
  • İki kalp gerçekten kilometrelerce mesafe varken birbirine sadık kalabilir mi?
  • İnsan ne zaman vazgeçmiş sayılır; pes ettiğinde mi, yoksa artık kendine daha fazla zarar verdiğini anladığında mı?
  • Benim gibi aşure süslemeye kafayı takan var mı, siz aşureyi nasıl seviyorsunuz?
  • Çok uçlarda olmayan muhafazakar erkek ve seküler kız ilişkisi olur mu?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨