Eski sevgilimle hala görüşüyoruz ama sevgili değiliz neyiz biz?

2,5 yıllık ilişkim 1,5 ay önce bitti hala görüşüyoruz nedenini bilmediğim bir şekilde. ayrılma nedenimiz biraz karışık zaten hep dargın barışıktık bitti sonunda. şimdi görüştüğümüzde sarılmak falan istiyo eski sevgilim izin vermedikçe daha çok çabalıyo. aradığımda muhabbet ediyo mesaj atıyo alışverişe falan çıkıyoruz. hala kıskanıyo kıskandırmaya çalışıyo. anlamadımki ben sizce neden böyle ve neyiz biz? ilgiyle yorumlarınızı bekliyorum...
Eski sevgilimle hala görüşüyoruz ama sevgili değiliz neyiz biz?
Cevapla