Madem bu kadar iyi anlaşıyoruz, öyleyse neden sevgili olmuyoruz?

“Madem bu kadar iyi anlaşıyoruz, öyleyse neden sevgili olmuyoruz?” sorusunu sorarmıyız
Güncellemeler
+1 yıl
Siz nasıl bakarsınız soru kızlar daha çok olur erkekler daha çok lur değil imkansız mı_?
Güncellemeler
+1 yıl
yok mu başka yorum_?
Madem bu kadar iyi anlaşıyoruz, öyleyse neden sevgili olmuyoruz?
Cevapla