• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aşk İlişkileri

İyi anlaştığınız karşı cinsle sevgili olup olamayacağınızı düşünür müsünüz hep?

akılküpükendisi
akılküpükendisi Takip Et
Guru Yaş: 41
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
00
Yapay Zekaya Sor
kadın-erkek arkadaşlığı diye bir şey yoktur diyenlerden misiniz?
İyi anlaştığınız karşı cinsle sevgili olup olamayacağınızı düşünür müsünüz hep?
Cevapla
Sevgili Soruları Sevgi Soruları Kadın Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla

En İyi Cevaplar

  • Entropiii
    Entropiii Takip Et
    Yoda Yaş: 44
    +1 yıl

    Duygusal bir bütünlük içerisine girdiysem arkadaşlık edebileceğimi düşünmem, arkadaşlık edip duygusal bir şeyler hissettiysem bunu zaten dile getiririm.

    *Bu çember dışındakilerde arkadaştan öte olmaz..

    1
    6 Yorumla
    • akılküpükendisi
      akılküpükendisi
      +1 yıl

      arkadaşlık ettiğin herhangi biri için o duygusal bütünlüğü yakalayıp yakalayamayacağını düşünür müsün?

      Yorumla
    • Entropiii
      Entropiii
      +1 yıl

      Düşünmem hayır, her dişiyi potansiyel sevgili olarak görmek gibi bir şey olur, o da ruh sağlığını bozar insanın.. Büyük boşluklar yaşayan insanlarda olur bu dediğin..

      Yorumla
    • akılküpükendisi
      akılküpükendisi
      +1 yıl

      teşekkürler :)

      Yorumla
    • Entropiii
      Entropiii
      +1 yıl

      Rica ederim:)

      Yorumla
    • Entropiii
      Entropiii
      +1 yıl

      Teşekkür ederim, günaydın:)

      Yorumla
    • akılküpükendisi
      akılküpükendisi
      +1 yıl

      Günaydın, rica ederim

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • SemihAliÖzlü
    SemihAliÖzlü Takip Et
    Xper 2 Yaş: 32
    +1 yıl

    Ne kadar yakınlaşırsan arkadaşım dediğin karşı cinsle o kadar bağlanır , o kadar sahiplenir bir o kadar da seversin. Sonundaysa sevgili olsak nasıl olur ne değişir diye düşünmeden edemezsin.

    0
    4 Yorumla
    • akılküpükendisi
      akılküpükendisi
      +1 yıl

      zamanla mutlaka diyosun

      Yorumla
    • SemihAliÖzlü
      SemihAliÖzlü
      +1 yıl

      olmasa da düşünme kısmı mutlaka olur :)

      Yorumla
    • akılküpükendisi
      akılküpükendisi
      +1 yıl

      teşekkürler

      Yorumla
    • SemihAliÖzlü
      SemihAliÖzlü
      +1 yıl

      Rica ederim

      Yorumla
  • rubatum
    rubatum Takip Et
    Master Yaş: 33
    +1 yıl

    Görünüşünü beğeniyorsa herkes aklından en az bir kere geçirir. Kimse kimseyi kandırmasın ajdzhsa

    2
    2 Yorumla
    • akılküpükendisi
      akılküpükendisi
      +1 yıl

      hmm peki

      Yorumla
    • nonstop
      nonstop
      +1 yıl

      ;))

      Yorumla
  • Scheat
    Scheat Takip Et
    Xper 5 Yaş: 39 , eic 54%
    +1 yıl

    Biri olmasa biri aşık oluyor.
    Vardır, Lâkin azdır.

    0
    1 Yorumla
    • akılküpükendisi
      akılküpükendisi
      +1 yıl

      peki, teşekkürler

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

3

Cevap

35

Cevap

  • referee10
    referee10 Takip Et
    Guru Yaş: 41 , eic 32%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı.

    evli olmam sebebiyle sevgili tarzında bir düşüncem olmuyo ;)
    bu bahsettiğin durum esasında karşılıklı bişi.. karşındakinin bakışlarından anlarsın zaten seni nasıl görmek istediğini ;)

    0
    4 Yorumla
    • akılküpükendisi
      akılküpükendisi
      +1 yıl

      hmm. yani olabilirliği olmalı önce diyosun? garantici bir yaklaşım.

      Yorumla
    • referee10
      referee10
      +1 yıl

      garanticilikten çok karşı tarafı rahatsız etmeme düşüncesi demek daha doğru sanki ;)

      Yorumla
    • akılküpükendisi
      akılküpükendisi
      +1 yıl

      peki, teşekkürler

      Yorumla
    • referee10
      referee10
      +1 yıl

      rica ederim akıl küpü kendileri ;))

      Yorumla
  • sawyereagle
    sawyereagle Takip Et
    Guru Yaş: 40
    +1 yıl

    Olmuyor gibi...
    Bana aşık olmasınlar, ben başımın çaresine bakarım aşıkta olsam...

    1
    4 Yorumla
    • akılküpükendisi
      akılküpükendisi
      +1 yıl

      soruda aşk yok

      Yorumla
    • sawyereagle
      sawyereagle
      +1 yıl

      Sevgili olmak, aşksız sevgili olmak mı?
      Bu benim sevdiğim tek model:))

      Yorumla
    • akılküpükendisi
      akılküpükendisi
      +1 yıl

      sorudaki model "ya bu kız/adam da fena değil hani" modeli. aşk maşk yok orda. sana göre

      Yorumla
    • sawyereagle
      sawyereagle
      +1 yıl

      Düşünürüm diyeyim...

      Yorumla
  • erkeksihayvan
    erkeksihayvan Takip Et
    Master Yaş: 43
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 17,9b cevap paylaştı.

    kendi cinsimden olmayanlarla pek arkadaşlık kurmuyorum (tabi ki arkadaşımın eşi, kız arkadşaı, akrabalar komşular bazında değil) :))

    0
    3 Yorumla
    • akılküpükendisi
      akılküpükendisi
      +1 yıl

      emniyet kilidi galiba? :)

      Yorumla
    • erkeksihayvan
      erkeksihayvan
      +1 yıl

      kesinlikle :)

      Yorumla
    • akılküpükendisi
      akılküpükendisi
      +1 yıl

      mantıklı :))

      Yorumla
  • MethioninAUG
    MethioninAUG Takip Et
    Xper 6 Yaş: 35
    +1 yıl

    Kadın-erkek arkadaşlığı illaki vardır da ben kızlarla arkadaş olmak istiyorum. Bazen en yakın erkek arkadaşlarımdan alamadığım cevapları kız arkadaşlarımdan alıyorum daha güzel :D

    0
    4 Yorumla
    • akılküpükendisi
      akılküpükendisi
      +1 yıl

      peki, arkadaş olduğun herhangi biri ile sevgili olup olamayacağını düşünüp tartar mısın?

      Yorumla
    • MethioninAUG
      MethioninAUG
      +1 yıl

      Olabilir aslında, hiç öyle bişi düşünmedim ama.

      Yorumla
    • akılküpükendisi
      akılküpükendisi
      +1 yıl

      teşekkürler

      Yorumla
    • MethioninAUG
      MethioninAUG
      +1 yıl

      rica ederim.

      Yorumla
  • lenii
    lenii Takip Et
    Master Yaş: 38
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 12,7b cevap paylaştı.

    bellı zaman sonra akıla geliyor böyle seyler, kendıne de hukmedemıyorsun , mantık penceresinden bakılırsa oyle bır ınsanı o tür davranışlarla kaybetmek de akıl işi değil kanımca

    0
    6 Yorumla
    • akılküpükendisi
      akılküpükendisi
      +1 yıl

      zamanla mutlaka mı yani?

      Yorumla
    • lenii
      lenii
      +1 yıl

      mutlak ıbaresi net yargı olur , yalnız olasılıgı yüksek. ben en çok virgülden sonra ki açıklamamın peşinden gitmeyi tercih ederim

      Yorumla
    • akılküpükendisi
      akılküpükendisi
      +1 yıl

      kesinlikle ama düşünce diye sormuştum sadece.

      Yorumla
    • lenii
      lenii
      +1 yıl

      şahsi görüşüm düşünmem ve kaybetmem o kişiyi , şunun da vurgulamak ıstıyorum bazı mevzular istemsiz gerçekleşebiliyor !!!

      Yorumla
    • akılküpükendisi
      akılküpükendisi
      +1 yıl

      o başka bir şey. istemsiz olana aşk derler. diğeri pek pazarlıklı, sevimsiz.. teşekkürler

      Yorumla
    • lenii
      lenii
      +1 yıl

      ((:

      Yorumla
  • 87modelinsan
    87modelinsan Takip Et
    Yoda Yaş: 38
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı.

    bir çok kız arkadaşım var sevgililerimle bile asla onlar kadar iyi anlaşamadım arkadaşlığın cinsiyeti olmaz.

    0
    3 Yorumla
    • akılküpükendisi
      akılküpükendisi
      +1 yıl

      arkadaşlık tamam. peki acaba diye düşünür müsün?

      Yorumla
    • 87modelinsan
      87modelinsan
      +1 yıl

      on yıllık arkadaşlarım hiç düşünmedim düşünmemde.

      Yorumla
    • akılküpükendisi
      akılküpükendisi
      +1 yıl

      teşekkürler

      Yorumla
  • yasakheyecan
    yasakheyecan Takip Et
    Xper 5 Yaş: 43
    +1 yıl

    Kadın erkek arkadaşlığı sürmüyor erkekler nekadar normal davransa kızlar bitiriyor neden beklentileri nedir

    0
    1 Yorumla
    • akılküpükendisi
      akılküpükendisi
      +1 yıl

      her iki cins için de sordum. herkes kendi düşüncesini söylerse?

      Yorumla
  • Gizemliadam34
    Gizemliadam34 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 35
    +1 yıl

    Aklımdan geçmesi benim suçum olmadığı için gezdiğim insanlarda kafa dengi (anlaştığım) kişiler oldundan olabilir diyorum.

    kuralsız!

    0
    0 Yorumla
  • İdealADAM
    İdealADAM Takip Et
    Yoda Yaş: 42
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı.

    En iyi arkadaşlarım arasında karşı cinsten olanlar var illa sevgili olmak gerekmiyor...

    0
    5 Yorumla
    • akılküpükendisi
      akılküpükendisi
      +1 yıl

      gereklilik açısından sormadım. hani acaba der misiniz diyorum?

      Yorumla
    • İdealADAM
      İdealADAM
      +1 yıl

      Demem ben yaşarım hayalimde :PP Hatta yaşayıp ayrılırım hayal gücüm kuvvetlidir :DDD

      Yorumla
    • akılküpükendisi
      akılküpükendisi
      +1 yıl

      yüksek sesle söylemek gerekmiyo zaten -ki çoğunluk diyomuş, bu gün bunu öğrendim :)

      Yorumla
    • İdealADAM
      İdealADAM
      +1 yıl

      Bence asla asla demek lazım, kısmet...

      Yorumla
    • akılküpükendisi
      akılküpükendisi
      +1 yıl

      anlaşıldı, teşekkürler

      Yorumla
  • yaşariso
    yaşariso Takip Et
    Xper 5 Yaş: 40
    +1 yıl

    benim düşüncem çirkin kızla arkadaşlık kurulur bir afetle de arkadaş olunurmu hiç yaw :)

    0
    3 Yorumla
    • akılküpükendisi
      akılküpükendisi
      +1 yıl

      ne diyodu ruslar, "çirkin kadın yoktur, az vodka vardır."

      Yorumla
    • yaşariso
      yaşariso
      +1 yıl

      valla kiminde çok vodka çirkin yine çirkin :)

      Yorumla
    • akılküpükendisi
      akılküpükendisi
      +1 yıl

      :))

      Yorumla
  • sawasci
    sawasci Takip Et
    Xper 7 Yaş: 40
    +1 yıl

    genellemek yanlış olur. ama çoğunlukta kız erkek ilişkileri bir şekilde aşk sevgi vs. sonlanır.

    0
    1 Yorumla
    • akılküpükendisi
      akılküpükendisi
      +1 yıl

      teşekkürler

      Yorumla
  • ArChaeOpteRyx
    ArChaeOpteRyx Takip Et
    Bilge Yaş: 44
    +1 yıl

    Dusunurum. Kafa yapısı uyarsa sorun yok. Arıyorum yaşıma göre bakalım 5 yıl sonra aşk degismis mi

    0
    5 Yorumla
    • akılküpükendisi
      akılküpükendisi
      +1 yıl

      arkadaşlarım arasından seçerim diyorsun.

      Yorumla
    • ArChaeOpteRyx
      ArChaeOpteRyx
      +1 yıl

      Şöyle ki, kızla arkadaş isem düşünmem. Öyle var bir kaç arkadaşım evlerine girip çıktığım hiç aklıma bile gelmedi hani aşk olayı orada devreye girmiyor hissetmiyorsun

      Yorumla
    • akılküpükendisi
      akılküpükendisi
      +1 yıl

      anladım. yukarda düşünürüm demiştin, bambaşka bir sonuç çıktı şimdi. teşekkürler

      Yorumla
    • ArChaeOpteRyx
      ArChaeOpteRyx
      +1 yıl

      Iyi anlaşmak başka. Dedigim şey 5 yıllık felan. Ha 1,2 aylık ise dusunurum o manada

      Yorumla
    • akılküpükendisi
      akılküpükendisi
      +1 yıl

      teşekkürler

      Yorumla
  • KASKIRSAY
    KASKIRSAY Takip Et
    Xper 2 Yaş: 46
    +1 yıl

    Evet öyle diyenlerdenim sırf iyi bir iletişimim var diye yaklaşma şansım vrmıdır diye düşünmedim hiç...

    0
    0 Yorumla
  • bordo_bereli
    bordo_bereli Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36
    +1 yıl

    Kesinlikle cok karsıyım bu zihniyete benim binlerce kiz arkadasım var cok samimi olduklarımda ama ters gozle asla bakmadım

    0
    1 Yorumla
    • akılküpükendisi
      akılküpükendisi
      +1 yıl

      hmm peki.

      Yorumla
  • Bir_Sevgi_istiyorum
    Bir_Sevgi_istiyorum Takip Et
    Xper 4 Yaş: 50
    +1 yıl

    Acaba ve keşke soruları insanın için yer bitirir...

    0
    0 Yorumla
  • umtumt
    umtumt Takip Et
    Yoda Yaş: 42
    +1 yıl

    Kadin erkek arkadasligi ile ilgili olarak senin fikrini merak ettim ben.

    0
    9 Yorumla
    • akılküpükendisi
      akılküpükendisi
      +1 yıl

      burada soruları ben sorarım :) biliyo olmalısın.

      Yorumla
    • umtumt
      umtumt
      +1 yıl

      Ahahaha tamam patron :)

      Yorumla
    • akılküpükendisi
      akılküpükendisi
      +1 yıl

      cevap vereydin soruya kadar gelmişken?

      Yorumla
    • umtumt
      umtumt
      +1 yıl

      Kadin erkek ark diye birsey yoktur demiyorum ama cok tehlikeli bir ark oldugunu dusunuyorum.
      Hele ki iyi anlasan iki insan arasinda bu ark ufak bir kivilcim ile ask atesine donusebilir.

      Yorumla
    • akılküpükendisi
      akılküpükendisi
      +1 yıl

      sınırları muhafaza etmek lazım o zaman. peki, teşekkürler

      Yorumla
    • umtumt
      umtumt
      +1 yıl

      O dediginde cok kolay degil

      Yorumla
    • akılküpükendisi
      akılküpükendisi
      +1 yıl

      kolay aslında. insanları nereye koyacağını bileceksin, yer değiştirmelerine de izin vermeyeceksin. net.

      Yorumla
    • umtumt
      umtumt
      +1 yıl

      Ya aslinda bu uzun bir konu. Ortam vs gecirilen zaman onemli faktorler.
      Ayni is yerindesin dusun butun gun berabersin ve cok iyi anlasiyorsun hatta fiziksel olarakta ilgiler var karsilikli.
      Tehlikeli degil mi? Ne kadar engel olabilirsin? Arada engel yok ise.

      Yorumla
    • akılküpükendisi
      akılküpükendisi
      +1 yıl

      şimdi soru bambaşka bir soruydu aslında. iş arkadaşına aşık olmakla herhangi bir arkadaşınla acaba sevgili olsak nasıl olur, diye düşünmek arasında dağlar kadar fark var.

      hiçbi iş arkadaşıma aşık olmadım. hani meyletsem de olmayacak biri ise o sınır bende doğal olarak mevcut. en çok mesafemden yakınırlar zira. bense en çok mesafemi severim.

      Yorumla
  • YaramDerin
    YaramDerin Takip Et
    Guru Yaş: 33
    +1 yıl

    iyi anlaşamıyorum ben , sevgili olcağımı düşünürüm yinede

    0
    3 Yorumla
    • akılküpükendisi
      akılküpükendisi
      +1 yıl

      o niye ki?

      Yorumla
    • YaramDerin
      YaramDerin
      +1 yıl

      çünkü onlarda beni anlamıyor , ben giderim mersine onlar gider tersine,

      farklı dünyaların insanlarıyız belki , ya da anormal biriyim belki veyahutkimseyi sevmiyorum,

      bende bilmiyorum işin aslı :)

      Yorumla
    • akılküpükendisi
      akılküpükendisi
      +1 yıl

      hayırlısı :)

      Yorumla
  • sensizgecmez
    sensizgecmez Takip Et
    Guru Yaş: 57
    +1 yıl

    evet anlaşma varsa mantık da uyar demek geriye aşk kalır aşk da varsa onu düşünmekten uyuyamam :)

    0
    6 Yorumla
    • akılküpükendisi
      akılküpükendisi
      +1 yıl

      aşık olmak başka, soru o değil.

      Yorumla
    • sensizgecmez
      sensizgecmez
      +1 yıl

      ama iyi anlaştığım kişiye de aşık olur seve bilirim demi

      Yorumla
    • akılküpükendisi
      akılküpükendisi
      +1 yıl

      ona engel yok da her arkadaşın için acaba bu mu diye düşünür müsün?

      Yorumla
    • sensizgecmez
      sensizgecmez
      +1 yıl

      her arkadaş için değil onu ayır eden işte aşık olmak yoksa böyle bir düşünce içinde olmaz onu düşünmezsin bu iletişim aşka da dönüşmüşse içimde onla ola bilir miyim diye hayal kurarım

      Yorumla
    • akılküpükendisi
      akılküpükendisi
      +1 yıl

      peki anlaşıldı, teşekkürler

      Yorumla
    • sensizgecmez
      sensizgecmez
      +1 yıl

      bende teşekkür ederim

      Yorumla
  • mrt555
    mrt555 Takip Et
    Master Yaş: 50
    +1 yıl

    birkaç arkadaştan sonradan sevgili olduklarını duydum

    0
    4 Yorumla
    • akılküpükendisi
      akılküpükendisi
      +1 yıl

      hmm. peki en baştan böyle bir olasılık düşünülür mü?

      Yorumla
    • mrt555
      mrt555
      +1 yıl

      sanmam bu işler düşünerek olmaz

      Yorumla
    • akılküpükendisi
      akılküpükendisi
      +1 yıl

      peki, teşekkürler

      Yorumla
    • mrt555
      mrt555
      +1 yıl

      rica ederim

      Yorumla
  • kakilakuku u
    kakilakuku Takip Et
    Master Yaş: 102 , eic 44%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 15,3b cevap paylaştı.

    Neden olmasin gunuzde ornekleri cok

    0
    3 Yorumla
    • akılküpükendisi
      akılküpükendisi
      +1 yıl

      arkadaşla sevgili olunur mu demiyorum yalnız? herkes için ya da herhangi biri için bu ihtimal hep geçer mi akıldan?

      Yorumla
    • kakilakuku u
      kakilakuku
      +1 yıl

      Herkes icin derken elektrik sart bir kisiyi sevmedimmi bir daha hayatta isinamam

      Yorumla
    • akılküpükendisi
      akılküpükendisi
      +1 yıl

      peki, teşekkürler

      Yorumla
  • Nonethelessh
    Nonethelessh Takip Et
    Guru Yaş: 43
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 2,7b cevap paylaştı.

    Vardır ki benim en iyi arkadaşım erkektir...

    0
    2 Yorumla
    • akılküpükendisi
      akılküpükendisi
      +1 yıl

      teşekkürler

      Yorumla
    • Nonethelessh
      Nonethelessh
      +1 yıl

      Rica ederim...

      Yorumla
  • Cenissy
    Cenissy Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30
    +1 yıl

    Insan onayladigi begendigi herkesle yatmak ister.

    0
    1 Yorumla
    • akılküpükendisi
      akılküpükendisi
      +1 yıl

      soru bu da değildi. herhangi bir arkadaşın için bu olabilir mi diye düşünüyo musun?

      Yorumla
  • nonstop
    nonstop Takip Et
    Guru Yaş: 52
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 2,6b cevap paylaştı.

    Aklından geçirsede bence olabilir...

    0
    9 Yorumla
    • akılküpükendisi
      akılküpükendisi
      +1 yıl

      olabilirliği değil mesela. herhangi bir kız arkadaş için düşünür müsünüz acaba diye?

      Yorumla
    • nonstop
      nonstop
      +1 yıl

      Konu çok hassas

      Yorumla
    • nonstop
      nonstop
      +1 yıl

      Eğer o arkadaş hem göze hemde kalbe hitap ediyorsa muhtemelen düşünürüm ama onunla bunu bilmiyorum ;)

      Yorumla
    • akılküpükendisi
      akılküpükendisi
      +1 yıl

      hassas olduğu için sorduk efenim :)

      Yorumla
    • nonstop
      nonstop
      +1 yıl

      Bu durumu onunla paylaşmak konusu çok zor

      Yorumla
    • akılküpükendisi
      akılküpükendisi
      +1 yıl

      hmm, anlaşıldı :)

      Yorumla
    • nonstop
      nonstop
      +1 yıl

      Herşey sartlar ve koşullara bağlı işin mantık boyutuda var tabi ama şu bir gerçek zina

      Yorumla
    • akılküpükendisi
      akılküpükendisi
      +1 yıl

      peki teşekkürler

      Yorumla
    • nonstop
      nonstop
      +1 yıl

      Zina olur ama anaya bacıya olmaz ;) eğer aileden biri gibi görüyorsan kesinlikle düşünmezsin diyorum

      Yorumla
  • sonic018
    sonic018 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 40
    +1 yıl

    Kadınla erkek ateşle barut gibidir.

    0
    3 Yorumla
    • akılküpükendisi
      akılküpükendisi
      +1 yıl

      deyolla..

      Yorumla
    • sonic018
      sonic018
      +1 yıl

      Öyledir zaten :)

      Yorumla
    • akılküpükendisi
      akılküpükendisi
      +1 yıl

      peki :))

      Yorumla
  • igrencapacheciko
    igrencapacheciko Takip Et
    Guru Yaş: 35
    +1 yıl

    hep o potansiyel uzerine oynarım :)

    0
    6 Yorumla
    • akılküpükendisi
      akılküpükendisi
      +1 yıl

      geneli böyle sanırım

      Yorumla
    • igrencapacheciko
      igrencapacheciko
      +1 yıl

      yok kız saka yaptım:)

      Yorumla
    • akılküpükendisi
      akılküpükendisi
      +1 yıl

      peki :)) kısmetini kapatmayalım, kızlar kaçmasın şimdi :P

      Yorumla
    • igrencapacheciko
      igrencapacheciko
      +1 yıl

      ben ağ ile avlanmam spor içinde balık tutmam dogru yemi kullanırım yemem balığı asarım duvara yane kaçan balık buyuk olur gibi bir endişem yok :)

      Yorumla
    • akılküpükendisi
      akılküpükendisi
      +1 yıl

      :)) hadi bakalım, hayırlısı

      Yorumla
    • igrencapacheciko
      igrencapacheciko
      +1 yıl

      amin cümlemize sayın pembeli

      Yorumla
  • aydeger
    aydeger Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33
    +1 yıl

    İyi anlaşmak yetmez kanımca.

    0
    5 Yorumla
    • akılküpükendisi
      akılküpükendisi
      +1 yıl

      başka ne lazım?

      Yorumla
    • aydeger
      aydeger
      +1 yıl

      Sadece iyi anlaşıyor diye sevgili olunmaz hatadır. Hisler önemlidir iki tarafta aynı hisleri paylaşıyorsa tamamdır bu iş. Tabi iki tarafta görüşünüş olarak iyiyse banko olur o iş. Olmazsa arkadaşlıkta bozulur.

      Yorumla
    • akılküpükendisi
      akılküpükendisi
      +1 yıl

      yine acaba diye düşünülür gibi?

      Yorumla
    • aydeger
      aydeger
      +1 yıl

      Evlilik çağıysa olur.

      Yorumla
    • akılküpükendisi
      akılküpükendisi
      +1 yıl

      hmm peki, teşekkürler

      Yorumla
  • roadrunnermustafa
    roadrunnermustafa Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    Ha bir acaba dersin sürekli

    0
    3 Yorumla
    • akılküpükendisi
      akılküpükendisi
      +1 yıl

      hmm, soru tam da bunu soruyo aslında.

      Yorumla
    • roadrunnermustafa
      roadrunnermustafa
      +1 yıl

      Erkeklerde zaten daha çok olan bişey, sevgilisi olsa bile. Kızlarda sadakat olursa byle bişy asla olacağnı sanmym

      Yorumla
    • akılküpükendisi
      akılküpükendisi
      +1 yıl

      hmm peki, teşekkürler

      Yorumla
  • CLeveRLee
    CLeveRLee Takip Et
    Bilge Yaş: 30
    +1 yıl

    Ya tabi ilerisini dusunceksin :D

    0
    3 Yorumla
    • akılküpükendisi
      akılküpükendisi
      +1 yıl

      niye, düşünmeden arkadaşlık edemiyo muyuz?

      Yorumla
    • CLeveRLee
      CLeveRLee
      +1 yıl

      Bak guzeLim şu an için diyosan evet edemiyorum. Neden cunku yeterince arkadasım var zaten onun baska bir yeri oLması Lazım benim için iyi anlastığım biriyse.

      Yorumla
    • akılküpükendisi
      akılküpükendisi
      +1 yıl

      hayırlısı diyelim. teşekkürler cevap için.

      Yorumla
  • thelimm
    thelimm Takip Et
    Xper 7 Yaş: 39
    +1 yıl

    o umutla yaşıyorum zaten :D

    0
    1 Yorumla
    • akılküpükendisi
      akılküpükendisi
      +1 yıl

      haha, iyiydi :))

      Yorumla
  • Portakalrecelim
    Portakalrecelim Takip Et
    Xper 2 Yaş: 32 , eic 42%
    +1 yıl

    Bence olabilir :)

    0
    1 Yorumla
    • akılküpükendisi
      akılküpükendisi
      +1 yıl

      düşünüyo musun herhangi biri için?

      Yorumla
  • Pireneler
    Pireneler Takip Et
    Master Yaş: 29
    +1 yıl

    Düşünürüm

    1
    0 Yorumla
  • efsaneaşık38
    efsaneaşık38 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 32
    +1 yıl

    kısmen

    0
    4 Yorumla
    • akılküpükendisi
      akılküpükendisi
      +1 yıl

      kısmen? nasıl?

      Yorumla
    • efsaneaşık38
      efsaneaşık38
      +1 yıl

      % 5 inde düşünürüm kafa yapışı mantık falan uyuyosa

      Yorumla
    • akılküpükendisi
      akılküpükendisi
      +1 yıl

      peki, teşekkürler

      Yorumla
    • efsaneaşık38
      efsaneaşık38
      +1 yıl

      rica ederim

      Yorumla
  • Ryzborn
    Ryzborn Takip Et
    Guru Yaş: 46
    +1 yıl

    Olur neden olmasın

    0
    1 Yorumla
    • akılküpükendisi
      akılküpükendisi
      +1 yıl

      hıı, peki :)

      Yorumla
  • jack_DanieL-s
    jack_DanieL-s Takip Et
    Yoda Yaş: 37
    +1 yıl

    hyrr dsnmm

    0
    2 Yorumla
    • akılküpükendisi
      akılküpükendisi
      +1 yıl

      sesli harflere küs müsün?

      Yorumla
    • jack_DanieL-s
      jack_DanieL-s
      +1 yıl

      hı hı

      Yorumla
  • -Foto
    -Foto Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32
    +1 yıl

    Hayır

    0
    0 Yorumla
  • Olasılıklarolasılık
    Olasılıklarolasılık Takip Et
    Xper 6 Yaş: 36
    +1 yıl

    düşünürüm

    0
    0 Yorumla
  • hakannet55
    hakannet55 Takip Et
    Guru Yaş: 34
    +1 yıl

    hep düşünürüz :)

    0
    0 Yorumla
  • CappidiCuppidi
    CappidiCuppidi Takip Et
    Guru Yaş: 32
    +1 yıl

    Düşünmem (:

    0
    0 Yorumla
Devamını Gör(23)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > İyi anlaştığınız karşı cinsle sevgili olup olamayacağınızı düşünür müsünüz hep?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Karşı cins ile çok iyi anlaşıyorsunuz diye sevgili olma düşüncesine girer misiniz? 24 cevap verildi
Anlaşamayacağını bile bile karşı cinsle tanışıp ilişki düşünmek doğru mu? Siz olmayacağını bile... 19 cevap verildi
Sevgiliniz olmasına rağmen karşı cinsin ilgisi hoşunuza gider mi? 113 cevap verildi
Sevgiliniz varken, sizden hoşlandığını bildiğiniz karşı cinsle görüşmeye devam eder misiniz? 17 cevap verildi
Karşı cinsin sevebildiğine inanıyor musunuz? 62 cevap verildi
Karşı cinsin sizi sevebileceğine inanır mısınız? 15 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Defne yaprağını en çok hangi yemeklerde kullanırsınız?
  • Hap mı şurup mu?
  • Yaz meyvelerinden 'Vişne' sever misiniz?
  • Aşk mı, tutku mu?
  • Çikolata rengini sever misiniz?
  • Araba sürmeyi biliyor musunuz?
  • Çilekli, kuru üzümlü kekimden ister misin?
  • Aşkın formülü nedir?
  • İdrar probleminiz var mı?
  • Minyon kadınların çekiciliği abartılıyor mu?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨