Anlaşamayacağını bile bile karşı cinsle tanışıp ilişki düşünmek doğru mu? Siz olmayacağını bile bile birini sever misiniz?

Anlaşamayacağını bile bile karşı cinsle tanışıp ilişki düşünmek doğru mu? Siz olmayacağını bile bile birini sever misiniz?

Arada bir görüştüğüm çocukluk arkadaşım var birinden hoşlanıyor, hoşlandığı kişiyide bir kaç kere gördüm az çok tanıyorum.

Geçen gün bana “ben onunla ciddi düşünüyorum açılacağım” dedi, bende yapma dedim. Sebebini sorunca “farklısınız, ayrı dünyaların insanlarısınız” demiştim. Fakat beni pek dinleyecek gibi durmuyor, kesin başına iş açacak.

Bu erkekler niye böyle anlamıyorum. Olmayacağı belli uyumsuzsunuz. İş olmayıp patlak verincede zır, zır ağlıyorsunuz. Şahsen ben öyle bir duruma düşsem hiç bulaşmam.
Anlaşamayacağını bile bile karşı cinsle tanışıp ilişki düşünmek doğru mu? Siz olmayacağını bile bile birini sever misiniz?
Cevapla