Bir türlü sevgili olamıyoruz ama birbirimizden ayrılamıyoruz bu neden?

Bir kız arkadaşım var yaklaşık bir buçuk yıl oldu tanışalı. Çok değer veriyorum ona ve belli duygular besliyorum. Kız gerçekten çok kaliteli ve iyi bir kız. Sürekli konuşup, buluşup, zaman geçirip, birbirimizin iyi ve kötü gününde yanınadayız. Kız için cidden büyük fedakarlıklar yaptım herkes bunu der, bende bilirim. Ama kız sevgili henüz istemiyor hayatında, ama zamanla olabilir diyor. Geçenlerde küstük geldi barışmak istedi, hatta geçenlerde kavga ettik yanımda ağladı. Bana değer verdiğini ve herkesten farklı tuttuğunu anlıyorum ama sevgili konusuna gelince bir olamıyoruz. Ve bu bende bazen huysuzluk yaratabiliyor. İlişkimiz sevgililerin bile ötesinde olmasına rağmen bu işin neden resmi adı yok sizce?
Bir türlü sevgili olamıyoruz ama birbirimizden ayrılamıyoruz bu neden?
Cevapla