Pateonumu cok ozledim işten istifa ettim 1 ay oldu geri donemiyorum şimdi sizce alır mı?

Aramızda bir şey yoktu ama ilgim vardı, biraz da onda vardı. İşten birden çıkıp gittim, istifa ettim, usulüne uygun da olmadı. Sonra patronum bana onuncu ayın sonuna kadar kafanı topla, o sırada işte bak, bulamazsan gel dedi ama yüzüm yok dönmeye ve SGK çıkışımı yapmamışlar hâlâ, sadece gel der mi bana?

Güncellemeler
1 yıl
Yeni yetme ergenler yorum yapmasın
Pateonumu cok ozledim işten istifa ettim 1 ay oldu geri donemiyorum şimdi sizce alır mı?
Cevapla