Sonunda herseyi açıkladım. Cok rahatladım. Uzun olacak ama lütfen okuyun😇?

Bi süre flört ettiğim biri vardı. Evlenip, boşanmış 1 kızı var. Bana eşinin yunanlı oldugunu ve isvecte yasadigini söylemişti. Bi süre sonra bana guvenmedigini söyleyip, bitirdi. Ama iletişim devam etti. Wp durumlarima bakti, ben onun kanalına yorumlar yaptim filan. Bu süre içinde onu araştırdım ve eşinin Türk olup, İstanbul'da yasadigini öğrendim.3 aydır içimdeydi bu söylemek. Bugun söyledim. Bana yalanla geldin dedim. Oda bana "Kimseye guvenmedigim için aile bilgilerini saklıyorum, senlik bisi degil"dedi. Bende ona neden hala eski eşini takip ediyorsun, begeni atiyorsun dedim. Bana"Sonucta kızımın annesi, sahip çıkmak degil;destekliyorum sadece. Yalniz bırakamam"dedi.(Eşinin de youtube kanalı var) Sonra bana"Sen beni hiç istemedin, kalbin doluydu. Defalarca sesini duymak, yanına gelmek istedim. Sen istemedin. Ayagimi kırdım, hiç ilgilendirmedin bile"dedi. Bende "Istemedigimi nerden biliyon, senin haberini alıyordum. Iyilesmene 1 hafta var"dedim. Vay be dedi oda. Sizce hala ilgisi var mı bana yoksa bitmiş mi? Ve eski eşini desteklemesi mantıklı mı?
Sonunda herseyi açıkladım. Cok rahatladım. Uzun olacak ama lütfen okuyun😇?
Cevapla