Eşime karşı suçlu hissediyorum?

Eşimle çocukluk arkadaşıyız. 12 yaşından beri ilgimi çekmeye çalıştı, istikrarlı olarak beni sevdi. üniversiteye gitti bağ koparmadi, başka şehre gitti yine aradı sordu, onu sevmemi bekledi.

Ben de aynı mahallede başka bir çocuğu sevdim hep. O beni farketsin diye bekledim. Facebooktan fotoğrafını indirip çıktısını alacak kadar. Hep yastığımın altında durdu. Uyudum öptüm, uyandım öptüm. Aşık olduğumda 10 yaşındaydım. Tam 18 yıl onu bekledim. Olmadı beni sevmedi farketmedi.

Ümidi kesip Eşimle evlendim. Eşimi çok seviyorum ama diğeri kabul etseydi eşim yerine onunla evlenecegimi de biliyorum.

Kendime kızıyorum. ikinci seçenek olmayı hak etmiyor. Acaba hiç evlenmemek daha mı iyi? Herkes mi sevdiğini alamayınca sevene varıyor?

Eşime karşı suçlu hissediyorum?
Cevapla