Eşimi aldattım suçluluk hissetmeli miyim?

Eşimi aldatmama rağmen herhangi bir şey söylemedi şu an çok iyiyiz onu aldatmamin çok sebebi vardı mesela bana dokunmuyordu ya da ilgi vermiyordu benim öz guvenimi kıracak sözler söylüyordu bende onu eski sevgilimle aldattım pişman hissetmiyorum aksine benden bosanacagini düşünmüştüm ama o kendisini düzeltmeyi seçti sizce aldatmam kötü bir şey miydi? Cevremdeki herkes sizin evliliğiniz evlilik gibi değil diyordu
Eşimi aldattım suçluluk hissetmeli miyim?
Cevapla