Eşimi aldattım diye kendimi çok kötü hissediyorum ne yapmalıyım?

Lütfen yadırgamayın. Ben eşimle severek evlendim. Her şey çok güzeldi saygı sevgi çerçevesinde bir hayat sürüyorduk asla birbirimize yanlılımız olmadı. Ben çalışan bir bayan degilim ama son 1 yıldır çalışmak istedim. Cafe de işe başladım sonra patronum bana iltifat etmeye başladı ama gerçekten rahatsız oldum ikimiz de evliyiz ikaz ettim ama yemin ederim dilemedi. Sonra ne bilim bir gün artık dayanamadım ben eşimi aldattım ve 2 3 defa oldu ama gerekten çok pişmanım keşke çalışmasaydım keşke o işe girmeseydim çok üzülüyorum lütfen bir akıl verin

Güncellemeler
1 yıl
Gerçekten destek olmaya çalışanlara teşekkür ederim. Allah razı olsun. Bende çok pişmanım ama yapacak bir şey yok çok büyük bir hata yaptım biliyorum ama dönüşü yok maalesef. Bir daha asla yapmayacağım pişmanım hemde çok. İnşallah eşim ögrenmez bide inşallah
Eşimi aldattım diye kendimi çok kötü hissediyorum ne yapmalıyım?
Cevapla