Sessizliğe bürünmek mi daha iyi yoksa ona yazıp çabalamak mı?

Güncellemeler
1 yıl
Ayrıldığımızda arkasından yalvardım resmen ona rağmen demedik laf bırakmadı bana sonra konuşmaya devam ettik ama bana sevgili gözüyle bakmıyor muş en son yazdığımı beğendi bende yazmadım daha
Sessizliğe bürünmek mi daha iyi yoksa ona yazıp çabalamak mı?
Cevapla