26 yaşındayım ve hiç sevgilim olmadı? sizce bu bir insan için çok mu kötü?

Bunun birçok sebebi var lisede platonik birine aşık oldum sonra ondan bana karşı adım geldi ama lise döneminde ozguvensiz oldugum için kendimi ona yakistiramamaktan adım atamadım beni sevebilecegini düşünmedim neyse liseden mezun olduktan sonra yks çalıştım sonra sınav günü istediğim sonucu alamadım tekrar mezuna kaldım istediğim bölümü tutturdum sonra univeriste başladı ve üniversite ortamı çok ama çok pisti bir sürü olaylar duydum kızlar bile sevgilisini aldatiyordu dikkatimi çeken birisi de olmadı zaten pandemi girdi araya pandemi zaten topuca eve tikildik 2 sene sonra üniversite son sınıfta staj kpss derken kafam full dolu geçti en sonunda mezun olduk bu sene de evde geçti tip olarak çirkin biri degilim hatta güzel olduğumu bile söylerler ama lise aşkım içimde kaldı sanırım bu duruma ne yapabilirim gözüm kaymiyor ondan başkasına onun da şu an sevgilisi var
26 yaşındayım ve hiç sevgilim olmadı? sizce bu bir insan için çok mu kötü?
Cevapla