28 yaşındayım hiç sevgilim olmadı ileriye dönük çok kötü bir şey mi bu durum?

Birçok kişi böyle değerlendiriyor merak ediyorum

28 yaşındayım hiç sevgilim olmadı ileriye dönük çok kötü bir şey mi bu durum?
Cevapla