Aslında ben ömürlük istiyorum da çıkmıyor ne yapayım
Demir atacağım yakında yanlızlığıma bu böyle olmayacak 🥺
Demir atacağım yakında yanlızlığıma bu böyle olmayacak 🥺
Bakın Ne yazık ki şu yanlış yapıyorsunuz hayatımda hiçbir erkek olmadı hayatımda hiçbir sevgilim olmadı hayatıma kimse girmedi geç mi kaldım?
Yani illaki gayri meşru ilişki yaşamak evlilik dışı ilişki yaşamak ya da nasıl söyleyeyim evlilik dışı sevgili olması bunlar günümüzde normal kabul edilse de asıl normal olan sizin durumunuz olduğunu söylemek isterim. Belki de direkt olarak anlaşabileceğimiz evlilik yapabileceğiniz ve gerçekten mutlu olabileceğiniz bir insana denk geleceksiniz böyle düşünerek hareket etmek gerekir yoksa günümüzde sevgilisi olan dakika başı sevgili değiştiren her sene birisiyle beraber olan insanları da görüyoruz o insanlar hiçbir zaman mutlu değil hep bir şeylerin eksikliğini kapatmaya çalışıyorlar, öncelikle siz her şeyin en güzelini ve en hayırlısını isteyin ve bunun için kendinize Birlik kriterler koyarak hayatınızda öyle birisini alın ki bir ömür boyu mutlu olun ve aile kurun yoksa böyle sevgili flört işleri hiçbir işe yaramıyor.
Yani bu tarz durumlar nereden gelir hiç belli olmuyor genç bayan ama bir sıkıntınız var ve derinlemesine paylaşmak isterseniz buyrun, hayat böyledir neyi düşünürseniz ne ekerseniz onu biçersiniz pozitif düşünün
Geç değil tam zamanı bekar erkeklere biraz odaklan kafana uygun birini bul sağında solunda mutlaka seni beğenen vardır onlara cesaret ver konuş anlaş tam zamanidasun mutluluklar dilerim
Ben de senin istediğinden istiyorum. Hem ilkim hem sonum olsun. Senden daha gencim o yüzden bulma ihtimalim daha yüksek. İkimiz için de hayırlısı olsun diyorum.
Cevap
48Cevap
Ben de ömürlük istiyorum ama insan gibi biri çıkmadı karşıma işte ne yapacaksın. Ama kesinlikle sabret Allah kerim senin karşına senin gibi biri çıkacak ve musmutlu olacaksın inşallah.
Ömürlük saçma ya. İnsan tanımadan hayatı öğrenmek zor yani. O yüzden hem ilkim hem sonum olsun mevzusu pek sağlık gelmiyor bana.
Yanlış anlama da benim de bes yillik iliskim var onun arkadaşı daha geçen def sevmek sevilmek istiyorum diye gerçekten ciddi bişey istiyorum dedi eğer yanlış anlamazsan konus istersen kötü insanlar değiliz allah var namaz kiliyorum bi kötü alışkanlığımız yok istersen feyk hesaptan yaz seversen gerçek hesaba geç ustemezsen englle rahatsız bile etmez istemezsen nolur yanlış anlama
Yanlış anlamıyorum da sosyal ortamlara pek güvenim yok
Reis hemen hemen aynı durumdayız bu durum evde kalmaya doğru gidiyor iyisiyle kötüsüyle hayatında bir şey degiştir.
ben ne yapayim benim yaşım gelmiş 34, aynı dert bende de var 🥺 çıkmayınca çıkmıyor 🤷🏽♀️
Gerekmiyor bence ben 18 yaşındayım benim bile sevgilim olmadı yani.
Öyle deme belki çok yakınında sen görmüyorsun fırsatlari degerlendiriyormusun
Artık olması gerekiyor diye bişey yoktur ne zaman aklına yatarsa o zaman
Sevgililik değil de ciddi bir ilişkiyi düşünün.
yok mu etrafında yakışıklı çocuklar? Çoktan yazmaları lazımdı.
Benimde sevgilim yok dünyanın sonu değil belki bir gün kısmet bize de güler
Olması gerekiyor tabi ama bende istiyorum çıkmıyor cikanda anlmasiz şekilde gidiyor
Sağlam olan günaha girmeden tek seferde birini bulmaktır gerisi boş
30 yaşındayım
Bekârım
Sevgilim yok
Kafam rahat
Olmalı elbette. Hepimizin buna ihtiyacı var bence.
olur olur ummadığın anda bu ülkede kadın yalnız kalmaz..
Benim niye olmuyor bende onu anlamıyorum evde kaldık 😂
Hic mi olmadi bu yasa kadar 😂
@Alperenx33 hayır oldu da şimdiden sonra olmuyor 😅
Ah keske reelde denk gelsek 😂😂😂 ben kucuk sevmiuorum kendimden 😂
@Alperenx33 bende bu kız gibi hissediyorum:)
Sıkma canini delikli boncuk yerde kalmaz 😂😂
Çift görmeye dayanamıyorum artık 😂
Takibe al sana bikac öğüt vereyim 😂😂
Bende öyleyim valla off😭 nereye baksam hep çiftler ben sap
@Alperenx33 sen yaşıtlarınla takıl
@Alperenx33 o da anandr
Ikinizi bi masaya oturtup bi muhabbet etmem lazim sizi toplamak icin 😂
Kotu bi niyetle demedim o bi deyim , kalbimi kirdin surda iki muhabbet etmistik
Aynı ben ahaha
@Alperenx33 sen mi öğüt verceksin sevgilin var mı :)
Oldu daha once , sonuncusundan yeni ayrildim
@Alperenx33 ayrılmışsn ama kelin ilacı olsa başına sürermiş :)
En azindan olup bitiyor 😂😂
@Alperenx33 hadi ya en son sevgilinle ne kadar süre birlikteydin?
2 sene
@Alperenx33 ne zaman ve niye ayrıldın
burada ozelimi mi acayim
Önemli olan sevgili bulmak değil gerçekten aşık olduğun onu görünce kalbin kıpır kıpır olan birisiyle olmak
Yav fakir edebiyati yapma 2 sene niye oldu o zaman 😂 bana nutuk cekme 😂
@Alperenx33 hangi iki sene kimbilir kaç yıl oldu 😅
burada ozel acmiycam o yuzden bana musade , baysss
böyle aşk istiyorum ben aşk olacaksa böyle olur 😄 sana nutuk çekmiyorum bunun fakir edebiyatıyla ilgisi ne?
Yaaa sana takiliyorum amma alindin he 😂
@Alperenx33 özelden anlstcsksan takip atayım
Bekliyorum
Ulan esra erola döndük 😂😂
@Deryam363 olabilir:)
@Deryam363 takip isteği gönderdim size
Ömürlük arıyorsun ama erkekler olarak evlilikten yana değiliz.
Aslında sorun bu değil 😀 yaşıtlarım evlendi bende doğru dürüst bir insan ile yuva kurmak istiyorum ama korkuyorum çünkü insanlara güvenemiyorum olabilir mi
Bende çok istiyorum kız arkadaşımın olmasını bende bulamıyorum çekiniyorum konuşmaya
Bende aynı durumdayım 22 yaşındayım sanaldan 2 tane oldu ama ben hep evdeydim 😞
Bende 29 yaşındayım hayatımda biri yok evlenmek istiyorum tanışalım mı?
Bence bir şeyler denemek adına sanaldan falan birileriyle konuş
Olmamasının sebebi çevrende gördüğün ayrıl barış ilişkilerinden dolayımı bu kadar geri kalmışsın?
Ömürlük der bir araba iki yemeğe bir kaç hediyeye kanar çaktırırır sonra ne yaptım ben diye burada pişmanlık soruları sorarsın
Yani olsun bence
Bunu siz bilirsiniz
Çok mu şişmansın?
Sen Bodrum'a gel olur ;)
yanii kendını cok kapatmıssın
Her nasip vaktine esirdir.
Takma kafana kadın
Böylesi daha iyi aslında gene sen bilirsin
Nasip işi sıkma canını
Sevgilin değilde artık bir eş olması lazım 🤓
Sabreden derviş muradına ermiş olacak illaki böyle
benim taa ergenlik zamanlarımda 12 yaşımda 2 senelik işkim olmuştu
Bekle 30da olcak 🤣🤣🤣
Ille olmasina gerek yok gencsin
Ortamın yoktur ondan olmuyordur
Sana yetismeme az kaldı durumlar ayni
Senin normal be
@Alperenx33 23 oldum
Benim de hic olmadi ben 24 oldum 😂 bak bu bizim icin bi isaret 😂
Demiri bana at tutayım 😂
Hazır olduğunda atarım sen hazırlan önce
Ben hazırım:) her zaman
Ömürlük değil sonsuz olsun….
Vah canıığğğm yazık yav
Bir yerden başlamalısın tabiki
Kriterlerin çok mu
O anki ana bağlı biraz da
Biraz anlat
27 aynı durumdayım eğer tanışmak istersen
Profil isim biraz itici geldi güven vermedi üzgünüm
Sen bilirsin tabii
Eee evlen
Ben varım
Olur umarım
geç kalmışsın
Boşveruin sevgiliyi hayatınıza bakın
Ahh ahh 🥲 bende
Neden olmuyor sence?
Ömürlük beyaz eşya mı tercih ediyorsunuz 🤣
Benimde yok boş ver
Sana bağlı
Acele etme olur olur
Birazdaha bekle
Benim de olmadı
Gerekiyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?