Sizce WhatsApp'tan engelleyeyim mi ayrıca ınstagram'dan hala takipleşiyoruz göndermeli sözler falan paylaşıyor ne yapayım bu saatten sonra yazmaz mı bir şeyler düzeltmeye çalışmaz mı!
Arkadaşlar sevgilimden yalanları ve ilgisizliği yüzünden 4 gün önce ayrıldım hiç yazmadı?
Hayatım çocuğa açık ve net biçimde seni sevmiyorum demişsin. Eğer ki mesajları soruyu görmeden okusaydım, yeşilli kişinin bu ilişkiyi kafada bitirdiğini ve karşı taraf ne yaparsa yapsın geri dönmeyeceğini düşünürdüm.
Sevmek o kadar zor bir şey değil ki ancak bir şeyler yapıp çabalayabilirdi sevmiyorum dememin sebebi beni cidden son zamanlarda çok kırdı soğuttu kendinden sevmiyorum diyen kızlara çok çabalayan erkekler de var etrafta hem bu öyle alınacak bir insan değildi başlarda çok koştu peşimden Yani o kadar zaman koştuysa şu an haydi haydi koşması lazım çünkü zaman geçmiş birimizi tanımışız 5 ay oldu yani
Evet bunu anlayabiliyorum mesajlardan. Seni kırdığı çok belli. Bildiğin yalvarmış fakat senin cümlelerin onu çabalamaktan vazgeçirecek kadar net gözüküyor. Çabalaması için biraz daha yanardönerli konuşman lazımdı. Neyse biraz bekle bakalım. Eğer halen sen diye diretiyorsa istediğin gerçekleşmiş olacak zaten.
Kankacığım benim yanardönere zaman bırakmış mı sence orada acele ile benden cevap istiyor sen zaten bitirecek gibisin diyor kararını ver falan diyor yani orada okudun mu sen mesajları ya kalacaksın ya gideceksin yani o mesajlara göre resmen aceleye getirdi benim o gün aklımda ayrılmak bile yoktu gelmiş bana niye artık mesaj atmıyorsun falan gibisinden konuştu yani halbuki ben kırgınım gönlümü almak kendinin değdi beni ayrılık mesaj atmaya sürükleyen o
Ayrıca ben şunu belirtmeyi unuttum soruda o ayrıldığım gün sabahtan WhatsApp profil fotoğrafımızı kaldırmış ayrıca Instagram şifresini değiştirmiş böyle olunca o konuşmayı falan da yapınca bende ipler koptu yani sanki beni bilerek ayrılığa sürüklemiş gibi oldu düşün sabah kalkıyorsun sevgilin profilini kaldırıp Instagram şifresini değiştiriyor bundan ne anlarsın
Ben de öyle düşünüyorum ayrıca 10 kişi falan eklemiş Instagram'a 4 gündür sen düşün yani 5 aylık ilişkimiz bu arada o kadar basit mi gerçekten ya özellikle bir erkek için sonuçta birini bulmak o kadar kolay olmamalı ya da kolay mı artık ben bile bir kız olarak kimseyle tanışmak falan istemiyorum şu aşamada hemen nasıl birilerini buluyorlar nasıl ilişkiden gidince hiçbir şey yaşamamış gibi rahat oluyorlar anlamıyorum dile kolay 5 ay ya sözde bu yaz aileler tanışıyorlardı Bir ay sonra falan
Haklısın, bir erkek zaten ilişkiyi kaybetmek istemiyorsa uzatmaz lafı. Ben ayrılmak istemiyorum seni seviyorum der kapatır konuyu. Bu bence ciddiye gelemedi lay lay lom peşinde kızda eklemiş diyorsun bir de.
Hani o gün yazamazsa bile en azından bir iki gün sonra sakinleşmemi bekleyip yazardı değil mi ne bileyim bir sürpriz yapar bir şey yapar gönlümü almaya çalışırdı
Sence bu aşamada ınstagram'dan falan takipten çıkarayım mı Bu arada benim hesabım açık gizliye falan almama gerek var mı sonrasında ayrıca numarasını sileyim mi WhatsApp'ta beni engelleyeyim mi ne yapayım şimdi ben 🥲
Aşkım engelleme takipten çık hiçbir şekilde yazma. Numarasını da sil seni ve duygularına önem verse çoktannn yazmıştı. Milleti eklemeyi biliyor sana gelince elimi koptu. Senden kıymetli değil, seni nasıl umursamıyorsa sende köpekmiş gibi davran.