Günlerdir yazmayan sevgilimden ayrıldık çok kötüyüm iyi mi yaptım acaba🥲🥲?

Bir haftadır yazmıyordu benim yazmama sormama rağmen neden yazmıyorsun dememe rağmen sen yaz diyordu günlerdir bende yazmadım instegramdan istek atmıştım kabul etmedi reddetmedi de sürekli heryerde çevrimiçi ama bana yazmıyordu duramadım yazdım çok doluydum sizce de yalan değil mi klasik erkek yalanı ama yine de acaba ben mi suçluyum diyorum neden böyle oldu hayatında başka biri var belli🥲
Günlerdir yazmayan sevgilimden ayrıldık çok kötüyüm iyi mi yaptım acaba🥲🥲?
Günlerdir yazmayan sevgilimden ayrıldık çok kötüyüm iyi mi yaptım acaba🥲🥲?
Günlerdir yazmayan sevgilimden ayrıldık çok kötüyüm iyi mi yaptım acaba🥲🥲?
Güncellemeler
7 ay
Arkadaşlar ben adım gibi eminim ki bu adamın hayatına başka biri girdi biz ayrıyken ondan sorun yaşadı o dönem bana yazdı sonra da barıştılar o yüzden beni de instegram da kabul etmedi ayrılmak istedi bunu ben nasıl çıkarabilirim nasıl bulabilirim bana akıl verin başka hesap açtım hesabını bulamıyorum çıkmıyor takip ettiklerinde dahi gözükmüyor ne yapmış olabilir
Günlerdir yazmayan sevgilimden ayrıldık çok kötüyüm iyi mi yaptım acaba🥲🥲?
Cevapla