Geç yazmayı abarttı bana değer vermiyor diye hayatımdan çıkarttığım kişiyi özledim. 4-5 gündür konuşmuyoruz. Ne yapayım?

Kaç kez söz verdi tutmadı. Bende yazmayı bıraktım mesajlarına dönmedim. Şimdi özlüyorum. Yazsam yine aynı şey olacsk diye yazmıyorum
Geç yazmayı abarttı bana değer vermiyor diye hayatımdan çıkarttığım kişiyi özledim. 4-5 gündür konuşmuyoruz. Ne yapayım?
Cevapla