Onu deli gibi özlüyorum ama bana yazma istemiyorum dedi, bu durumda ne yapmalıyım?

Yani bayağı bayağı özledim

Onu deli gibi özlüyorum ama bana yazma istemiyorum dedi, bu durumda ne yapmalıyım?
Cevapla