Eski sevgilimin bana yazmasını istemiyorum ne tepki vermeliyim?

Eski sevgilimle kötü ayrılmadık ama bir daha barışmak ne o istiyor ne de ben. Ama arada yazıyor yani bugün yazdıysa 1 ay sonra tekrar yazıyor. Napıyosun ne ediyorsun diyor bitiyor muhabbet. Ben kötü ayrılmasak da hiç konuşmak istemiyorum artık. Bana bir daha yazdığında ne tepki vermeliyim?
Eski sevgilimin bana yazmasını istemiyorum ne tepki vermeliyim?
Cevapla