Alışkanlık mı? Sevgi mi? Bunu sorman gerekiyor kendine bence. Sana sahipken değerini bilmez, sen yokken değerini anlar... Böyle ilişkilerden hayr gelmez. Ayrıca karşı tarafın samimiyetine de inanmam ben. Tartıştığınız konu her ne ise bu konuda konusurken seni kırabiliyor ayrılığı göze alabiliyor da şimdi ne oldu da görmek istiyor? Ben senin yerinde olsam bulusurum ve o tartıstığınız konu hakkında hiç bir şey söylemem. ona da soğuk davranırım. Gerçekten seviyor ve hatasını anladıysa gönlünü alır. Gönlünü almıyorsa bil ki hala o konuda kendini haklı görüyor ve kendi egosunu tatmin etmek için yani alışkanlık olduğu için seninle olmayı seviyordur.
Mesajları görünce içinin karışması çok normal, kalbini ciddiye almamış biri şimdi böyle yazınca insanın kafası karışıyor 😔 Ama burada çok net bir şey var: Sen “istemiyorum, bitti” demişsin ve o buna saygı duymuyor. Bu bile tek başına uzak durman için yeterli bir sebep aslında 🚩
Şu an seni kaybetme korkusuyla duygusal oynuyor olabilir, ama bu yaptığı gerçek değişim değil, panik. Eski davranışları aklında dursun, geçmişte nasıl hissettirdiğini unutma. Sence şu an geri dönsen gerçekten mutlu olur musun, yoksa aynı döngü tekrar eder gibi mi hissediyorsun? 💔💬