Arkadaşlar 4 gün önce sevgilimden ayrıldım hiç yazmadı sizce sevmiyor mudur?

Sizce WhatsApp'tan engelleyeyim mi ayrıca ınstagram'dan hala takipleşiyoruz göndermeli sözler falan paylaşıyor ayrıca 10 kişi falan eklemiş 4 gündür kız mı erkek mi bilemiyorum ekledikleri çünkü 600 tane kişi var hesabında hesabında pek fazla insan eklemezdi normalde ne yapayım bu saatten sonra yazmaz mı bir şeyler düzeltmeye çalışmaz mı seven erkek ne olursa olsun yazar diye düşünüyorum altı üstü seni sevmiyorum dedim o da çok kırgın olduğum için o mesajlarda da beni ayrılığa itti gibi hissettim Sen kararını vermişsin falan deyince resmen ayrıl bence der gibi olmamış mı o yoldan beni döndürmek kendi elinde değil miydi sonuçta?
Arkadaşlar 4 gün önce sevgilimden ayrıldım hiç yazmadı sizce sevmiyor mudur?
Arkadaşlar 4 gün önce sevgilimden ayrıldım hiç yazmadı sizce sevmiyor mudur?
Arkadaşlar 4 gün önce sevgilimden ayrıldım hiç yazmadı sizce sevmiyor mudur?
Cevapla