Her gün mutlaka konuşuruz onunla ve ben hemen yazarim ona bekletmem hiç yazmadı neden yazmadın bile demedi nerdesin falan iki gün olacak yazmamisim yani insan merak etmez mi
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
2
Cevap
2Cevap
Aşk İlişkileri konusunda 10,3b cevap paylaştı. Bir arkadaştan bu kadar beklentin varsa bu anormal bir şey.
077 Yorumla
Soran1 yılAma normalde de çok ilgisiz bana karşı hep geç yazar aramaz buluşmak için çabalamaz
Soran1 yılTamam tabiki de öyle ama insan arkadaşıyla senede iki kere buluşur mu? Sesini duymak için bile aramaz mi aylarca nasıl arkadaşlık ki bu sadece mesajlasiyorsun ona da canı isterse bakıyor
Soran1 yılİşte sadece iki gün yazmaması da değil sorun bak simdi düşün arkadaşın var kaç yıllık ne doğru dürüst buluşyyorsunuz ki bu çok büyük kayıp bence insan senede sadece iki kere buluşmaz ve arama zahmetinde bulunur aylarca arama tamam buna da tamam bari hiç olmazsa mesajlarımı önemse
Soran1 yılUnideki arkadaşlarıyla okulu bitti diye son günlerde hep gezdi dolaştı beraberdi yani benimle 2 3 ay önce bulusacakti işine gelmedi bulusmadik sonra sucu bana attı sen istemedin dedi halbuki istemedim değil yani istemiyorum dememiştim seçenek bile bulmadı tam 2 hafta burdaydi 2 hafta da bana 1 gününü ayirmadi hafta sonu buluşalım demiştim o zamanda yurt alışverişi yapacam falan demeye başladı
Soran1 yılİnsan 1 gün boyunca yurt alışverişi mi yapar yani ne alaka anlamadim
Soran1 yılSevgilisi oldu o sevgilisiyle varya sınav haftası dahi buluşurdu mesela düşün 2 hafta hiç yazmadı bana o sırada sevgilisiyle görüsuyordu sürekli ama benimle 2 hafta konuşmadı bende yazmadım 2 hafta sonra gelmiş aa kanka sınavlarım bitti falan yapıyor
Soran1 yılWp ye girip çıkıyordun yazsaydı bana da ne var ki
Soran1 yılHer şeyi geçtim unideki arkadaşlarına bile ekstradan fazla zaman harcanmıştır birinin bekarliga vedasina gider son gün diye hepsi toplaşıp buluşur lunaparka gider ama bana gelince dibimdeki kız aylarca ancak senede 2 kere soylenince de w onlarla mecburen buluşuyoruz dip dibeyiz diyor
Soran1 yılKız iste hemcins kaç senedir arkadaşım ve biz mesela diğer insanlar gibi haftalarca gorusmemezlik yapmıyoruz her gün konuşuyoruz ama az işte çok az
Soran1 yılYarım yamalak yani
Soran1 yılAma ben bitsin istemiyorum
Soran1 yılHani asla bitmez asla banayamuk yapmaz dediğim de biriydi varya insan şok oluyor degisimini görünce ama sevgilisi yüzünden böyle olduğunu düşünüyorum onu görünce herkese kör oldu
Soran1 yılNe yapmalıyım peki konuştum duzelmedi
Soran1 yılBen mi abartıyorum ama anlattım yani cidden abartıyor muyum hiç sanmıyorum
Soran1 yılNasil abarttigimi düşünürsün şaşırtıcı açıkçası
Soran1 yılDiğer türlü arkadaş miyiz değil miyiz ne anlami kaldı ki
Soran1 yılEvet onem veriyorum ve önem verilmesi de gerekiyor masil ki hayatımıza erkek ya da kız giriyor sevgilimiz eşimiz artik her neyse onlara her fırsatta zaman yaratıp her fırsatta konuşmaya calisiyoruz arkadaşımız dediğimiz hatta dostumuz kardeşimiz sen ailemden biri gibisin dediğimiz kişilere de bu şekilde yaklasmamiz gerekiyor dost aile kardeş kavramı bu zamanda her insan için konulamiyor zor bulunuyor çoğu buna layık olmuyor ya da insanlar eskisi gibi kimseyle yeni arkadaşlığa girme tahammulunde bulunmuyor o zaman elinde olanı da kaybetmeyeceksin hadi yeni olsak diyeceğim tamam artık beraber büyümüşüz değer verilmez mi
Soran1 yılİnsanlar sevgiliyi eşi yere göğe sığdıramıyor ama arkadasa sıra gelince e ama o arkadaş ne olacak ki diyorlar ee ondan önce o vardı niye bu kadar anlam yüklüyoruz bu ilişkilere de arkadaşlığı hep geri plana atıyoruz artık o kadar soğudum ki yani cidden o kadar soğudum ki hani benim zaten o var iki kişi daha var ara ara konuştuğum diğerleriyle buluşunca konuşuruz mesajlsmayiz ben bununla her zaman konuşuyorum o kadar alışmışım ki bana yaptığı şeyleri elbette görmezden gelemem hadi normalde hiç konuşmasak iyi herr şeyi geçtim insan senede sadece 2 kere buluşur mu ben abartmıyorum aslında sadece siz o kadar değf vermiyorsunuz takmiyorsunuz insanın hali kötü olur morali bozuk olur canı sıkkın olur belki o kadar depresyondadir ki konuşmaya ihtiyacı olur hava almaya bunlar hiç mi düşünülmüyor zaten çok arkadaşım dostm olsaa diyeceğim tamam ama arkadassak dostum diyorsan benim halimi de göreceksin görmek zorundasın çünkü o zaman senin yoldan geçen kimseden farkın kalmaz o zaman arkadaşlığın da anlamı kalmaz ha var ha yok arkadaşlık dediğin arada konuşayım iki sohbet edeyim o evine ben evime değildir o arkadaşlık bile değildir bence
Soran1 yılBen önem veriyorum çokta üzerine düştüm uğraştım baktım tınlamıyor tinlamis gibi yapıyor şu an hiç artık ama şunu istiyorum Allah herkese yasattiginin zerresi kadar yaşatsın
- 1 yıl
Yani günümüz arkadaşlıkları dostlukları hatta sevgililikleri bile bir menfaatten ibaret hale geldi biraz. Sanırım sosyal medyanın etkileri bunlar insanlar arasında arkadaşlıkta ve sevgililikte samimiyetsizlikler arttı. Kimsenin kimseyi umursadığı yok ve insanlar bencilleşti artık kendilerini düşünür hale geldiler. Her şeyin bir sebebi açıklaması illaki vardır.
Soran1 yılYaa onlarca zaman yani 1 ay değil 2 ay değil sürekli sürekli hani bilmiyorum gerçekten bilmiyorum sürekli bana gelince işi olması ama daha 2 3 aylık yaptığı sevgilisiyle sınav haftası dahi buluşması kızın okulu var okula gidiyor eve geliyor sevgilisiyle de buluşuyor sonra dersine de çalışıyor benimle evlerimiz aynı şehirde olmasına rağmen tatil günlerinde bile işim var deyip erteleyen biri ya da hiç buluşalım diye ortaya atmayan biri menfaati yok benden aslında menfaat durumu yok da mesela bak sana şunu örnek vereyim birkaç hafta önce canım o kadar yanmıştı ki onun o hareketlerinden artık öyle bir iç çektim sadece dedim Allaah bırakıyorum ben çünkü cidden çok zor zamanlar geçirdim ve en yakınım asla bırakmaz dediğim insan bile yanımda olmadı beni sormadı nasılım neyim asla sormadı onun üni arkadaşları vardı sevgilisi vardı okula gidip gelir kafası yien dağılırdi ama ben yapayalnız kaldım ve her gün ağlardım neyse işte en son artık içerlendim o akşam tam 4 5 arkadaşıyla ilişkisi kesildi arası bozuldu ben haksız olsam Allah bunu ona yaşatır miydi sence
Soran1 yılYaa kola çekirdek 😂 yok mesele bunlar değil aslında samimiyet vardı aramızda ama o değişti çok değişti hemde ailem hep derdi işte bak en yakın arkadasin bile evlenince kocacı olur seni unutur o kadar haklilarmis ki şu an anlıyorum onları inanki
Soran1 yılYaa bunu kime sorsan oha der bence bilmiyorum 12 ayda sadece 2 kere buluşmak çok enteresan Yaa ve bunu birkaç senedir yapıyor yani ramazanda çok bunalmistim buluşalım demişti bana sanırım erkek arkadaşıyla da sorunu vardı o ara sonra dedim ki şimdi dışarıda yesek içsek 400 TP gidecek e yiyecek alıp nerede oturacağız dışarısı hep soğuk hasta oluruz ikimizde onu da düşündüm aslında bana hiç fikir de sunmadi şunu yaparız şuraya gideriz de demedi e tama o zaman okul tatil olunca buluşuruz yaptı ki okulun tatil olmasına 2 buçuk ay vardı dedim yuh sonra o zaman hafta sonu buluşuruz dedim okul için alışveriş yapacağım dedi sadece 2 haftalığına gelmisti bayram tatiliyle birlestirilmisti şeker bayramiyla yani o 2 haftada biz bulusamadik simdi kurban girdi araya bakalım hanimefendi ne zaman buluşalım diyecek ama asla ses etmem asla
- 1 yıl
Ooo sen baya kafayı takmışsın. Bu biraz sevgililik gibi aynı arkadaşının başkalarıyla vakit geçirmesi seni ekmesi umursamaması seni resmen mahvediyor. Emin ol benim umrumda olmazdı şu zamana kadar da olmadı mesela yakın dediğim erkek arkadaşım vardı başka biriyleriyle içmeye giderdi bende doğal karşılardım yani sen kendine sadece senle beraber takılmasını istediğin sıkı dost istiyorsun ikili dost falan. Bu imkansız ki. Bu devirde arkadaş dediğin bir insana ne kadar fazla güvenebilirsin ki? Araya para ve menfaat girince zaten o arkadaşlık illaki zarar görüyor buda var. Sevgilisi olan kızdan zaten arkadaşlık pek bekleme çünkü çoğu kız sevgilisinde heyecan buluyor tabiki eker seni. Hatta arkadaşlar arasında bir muhabbet gezer sevgili yaptın 2 günde sattın bizi diye. Bu hep olur. İnsanlar düşüncesiz varlıklar. Belki de senin bu kadar arkadaşlığa önem verdiğini bilmiyordur ya da farkında değildir. Sence?
- 1 yıl
Bide evet şöyle bir şey var sadece kızlarda değil erkeklerde de var askerden sonra ne ararlar ne sorarlar herkes birbirini siler, üniversite bitince de öyle lise bitince de yani bilmiyorum bana da garip geliyor böyle çok sadık olduğun samimi olduğun insanlara bir bakmışsın başkalaşmışlar kişilikleri karakterleri değişmiş halde görüyorsun o eski kişiler nerde ne oldu onlara diyorsun ve yalnızlaşıyorsun. Emin ol yemin ederim ki çok yaşadım bunu. Bazen de sorguluyorum insanlar mı başkalaşıyor ben mi aynı kalıyorum diye. Bunun nedenini çözemedim.
Soran1 yılBak mesela kafama takma nedenim şu sen düşün ki eskiden daha farklı şu an daha farklı biri var karşında değişen biri sen onun eski düşünceli hallerine alıştığın için onun o bian da değişmesi seni ister istemez yoruyor üzüyor anladın mi eğer basindan beri böyle olup beni o hallerine alistirmasaydi bende umursamazdim ya zaten o öyle biri derdim ve gerçekten asla başkalarıyla konuşmasın istemiyorum tabiki de değil konuşsun buluşsun beni onlar zaten ilgilendirmiyor hani sana tarif edemiyorum tarif etsem ya da yasasan o durumu beni anlardin yaa arkadaşlık dediğimiz şey hani sürekli buluşmak görüşmek yan yana gelmek değil mi sürekli olmasa da ya sevmesen arkadaş olmazsın yüzünü girmek istersin konuşmak dertlesmek sonuçta seviyorum arkadaşım yani yaa ama seni ekip durursa seni eskisi gibi onemsemezse değiştiğini hissedersen ne yaparsın yaa boş ver değişti ama olsun deyip kenarıya cekilmezsin bence belki erkek olduğun için fazla umrunda olmaz o yüzden anlamiyorsun beni ama çok kalp kırıcı çok can acıtıcı
Soran1 yılBende çözemiyorum valla ilk kez başıma geliyor hani 2 sene değil 3 sene değil 8 9 senedir tanıdığım da biri artık beraber buyudugun biri insan alışıyor bağlanıyor kardeşi görüyor kardeş ne demek canından kanından demi
Soran1 yılBak silme durumu olmadı biz zaten liseden arkadaşız onunla çok şükür silme durumu olmadı da bizimki de ölmüş arkadaşlık yani önceden de böyle şeyleri vardı önceden de hiç aramazdi beni sadece mesaj atardı buluşmak için çaba yapmazdı mesajlarda iyiydik yazmadiginda bile kanka isim var hemen döneceğim derdi benim derdimi sanki kendi derdi görürdü o samimiyeti ben bu zamana kadar kimseden almadım Allah biliyor yaa bak onca arkadaşım oldu onun gibi arkadaşım olmadı ee nasıl kafama takmayayim ki insan hayvan alıyor 1 sene duruyor alışınca giderse ya da ölünce nasıl ağlıyor acı çekiyor bu da insan ve seneler yani
Soran1 yılİşte benim hatam mo oldu acaba diyorum bende acaba diyorum geçici durum mu bu
- 1 yıl
Vardı öyle arkadaşlarım hatta kardeşim gibi gördüğüm biri vardı. Liseden sonra acayip değişmişti. İçkiye başlayıp karı kız peşinde koşmaya başlamıştı. O eski efendi olan hallerinden bir eser kalmamıştı. Beraber hep takıldığımız kişi artık içkici karıcı kızcı birine dönüşmüştü. Sonra da ne olduysa kimse kimseye yazmadı öyle dostluk bitti. Sanırım seni biraz anlıyorum. İnsanların değişmesine anlam veremiyorsun bende veremedim. Ama işte asıl üzücü şey o insanlar aynı kalmıyor değişiyorlar. Buna yapabileceğin bir şey yok ki. İnsanları elbet bir şeyler değiştiriyor farkında da değiller. Belki bu yüzden de yollarınız ayrılacak eninde sonunda dostluk arkadaşlığınız bitecek veya gittikçe zayıflayacak. Diyorsun ya hiç buluşmuyor artık bağı koparıyor diye. Buna çare yok cidden buna benzerini ben yaşadım. Kötü bir şey cidden. En yakın dostun değişiyor. Ben aştım bunları ya. Belli bir yaştan sonra insanlar kendi özgürlük alanında takılıyorlar belki de bu yüzden değişiyorlar. Değişmeyen ne var ki her şey değişiyor belki biz de degişiyoruz veya değiştiriyorlar.
Soran1 yılYaa şöyle olduğunu düşünüyorum önceden tepki vermedigim şeylere ben tepki vermeye başlamış olabilirim çünkü dediğim gibi önceden de buluşmak için can atmazdi 4 senedir telefonum var 4 senedir konuşuyoruz hep öyleydi yani beni aramazdi ya da hani arayayım konuşalım yapmazdı e şimdi de sevgilisi olunca mesajlasmamiz da azalınca bende sürekli yaptığı şeylere yeni yeni tepki göstermeye başlayınca aramız bu şekilde oldu aslında ben artık dayanamamaya tepki göstermeye başladım onun da değişimi etkili oldu tabi ama bende sabredemedim artık dayanamıyorum bu duruma önceden asla sorun etmezdim şu an katlanamiyorum ve samimiyetine inanıyorum ama işte ben tahammulsuz oldum
Soran1 yılSabır her şeyin anahtarı demişler yaa sabrediyoruz işte
- 1 yıl
Buna da alıştır kendini bence. Çünkü bir dostunun kendi özgürlük alanında takılması, bunun içerisinde aşk hayatı da olmasıyla beraber arkadaşı arasında mesafeler oluşmasına alışmalısın. Bu hayatın bir parçası gibi gerçekten. Arkadaşlıklar dostluklar sandığın gibi uzun sürmüyor pek bu devirde.
Soran1 yılÖyle yapıyorum artık üzerine de dusmuyorum eskisi gibi eskisi gibi hep verici tarafta olmamaya çalışıyorum çünkü bunu çok fazla yaptim artık yapmıyorum o isterse yazar isterse yazmaz erken yazar geç yazar buluşur bulusmaz arar aramaz kendi bileceği iş
Soran1 yılArkadasliklarabile güven olmayacaksa neye yarar ki yaşamak
Soran1 yılAma şunu unutan çok var o arkadaşlıklar daha geri gelmeyecek daha eskisi gibi olmayacak o uyumlu olduğun samimi güvenilir her zaman yanında olacak birileri daha zor bulunur bu zamanda o pişmanlıkla dolaşırlar kaybedince
Soran1 yılBu da benim kitabımda yok işte
Soran1 yılÖyle şeylere gelemem ben yaa bugün iyi yarın kötü oldu ya ne demek bu yani arkadassak ölene kadar olmalı
Soran1 yılİşte ben bunu yapamıyorum canım çok acıyor ya en basiti 2 senedir baktığım kedim vardı evden kaçtı gitti ağladım kaç keredir dua bile ettim gelsin diye kaç zamandır da rüyama giriyor o kadar icerledim birine alışınca kopması azap geliyor çok dışarıdan göstermiyorum içimde yaşıyorum daha kötü oluyor sanki böyle içime bıçak saplaniyor günlerce de geçmiyor
Soran1 yılHadi evlilik evet garantisi yok ama neden yok esin sana kötü şeyler yaşatır artık dayanamaz ayrılırsın orada da yinecabalarsin hemen birakmazsin sonradan elimden geleni yapmadım deyip pişman olmamak adına kj evlilik çok farklı o cocuk oyuncağına gelmez hadi orada diyoruz eşimiz aldattı dövdü başka şeyler yaptı yanj bize büyük zararlar veriyor ki ayrılıyoruz demi peki ya arkadaşlıkta? Ya desem ki evet kıza zarar verilmiş ihanet var o var bu var var yani haklj bıraksın gitsin ama ortada sebep yokken varsa bile insanlik hali ya ufak tefek sebepler varken sen durup dururken birini bulunca uzaklasirsan ipleri gevsetirsen ben buna kizarm işte ortada sebep olsa tabiki hakkı var ama sebep yoksa senin bunu yapman şrfsizliktir acizliktir
Soran1 yılYükselenim ya terazi ya başak ama emin değilim
Soran1 yılTerazi ya da koçlar böyle mu ki
Soran1 yılBurcumu biliyorum ama söylemedim 😂 yükselenimi söyledim burcumu söylerim de uyuyorum da ama bilmiyorum benim burcumda böyleleri var mıdır ki genellikle bizim grupta sıkılgan falan derler işte hemen bıkar bağlanmaz ama asla öyle değil yaa hatta ben bazen bazı şeylere sırf anlam yüklemiyorum ki baglanmayayim biterse çok canım yanar diye
Soran1 yılİkizler
Soran1 yılEvet ikizler acaba teraziler nasıl oluyor ki koçta uyuyor terazi de uyuyor başak da uyuyor ama bilmiyorum mars ve merkurum yengeç acaba onun etkisi mi teraziler de hava grubu ya
Soran1 yılTeraziler de ikizler gibi
- 1 yıl
Astroloji öyle bahsettiğin şeyler gibi bir şey değil doğum haritana bakmak lazım. Sen ikizlersin yükselenin de terazi ise uyumluluk yine aynı şekil sohbet muhabbet samimiyete dikkat edersin bide kılık kıyafet kombinine de dikkat edersin. Ay burcu da genelde 25 30 yaşlardan sonra etki eder.
Soran1 yılAy burcum oglak ama Şu an da bilr etkisi oluyor
Soran1 yılEvet samimiyete sohbete çok onem veririm uyuma da onu bulduğum insani kaybetme istemem asla
- 1 yıl
Hayata dair güçlü durmalısın. Hayatındaki herhangi birisi senin için elbetteki değeri yüksektir değer veriyorsundur ama her insan senin gibi düşünmez. Arkadaşlıklar sürdüğü sürece güzeldir değerlidir. Sürmüyorsa senden kaynaklı veya ondan kaynaklıdır sen ne kadar çaba göstersen de sohbet etmeye çalışsan da karşıdaki insan bunu istemiyorsa uğraşmaya değmez herkese aynı şekil dozunda yaklaşmak dostluk arkadaşlık kurmak iyidir.
Soran1 yılHaklısın gerçekten oyle ama aile dinamigim çok farklı hayatta çok şeyler kaybettim ben bu yüzden ne kadar ben cok şey kaybettm şimdi giden olsa bana dokunmaz desem de cok dokunuyor ruhum ölüyor bi sute evet toparlıyorum ama yine içimde o şeyin acısı kalıyor ister istemez çünkü seneler yani artık beraber büyümüşsün sırdaşın kardeşin benim için böyle şeylerin değeri çok yüksek tabi şu da var insan çaba gösterir elinden geleni yapar sabreder baktı düzelmiyor attık onu orada bırakır bende öyle yapmaya çalışıyorum sabir çaba Allaha bırakma eğer hâlâ ısrarla aynı düşüncesizlikteyse kendi yoluna gitsin diyorum
Soran1 yılHarita bakmayı biliyor musun
Soran1 yılO zaman şey diyorlar çok gamsizsin hiç sevmeyi bilmiyorsun falan cjdjfnd
Soran1 yılIstek atsam olur mu
Soran1 yılEvet baya 😂
Soran1 yılYazdım buarada
knk paranoyaklasma arkadasin oldugu icin buyutmemistir yazmamani
02 Yorumla
Soran1 yılYa başka şeyleri de var aramaz buluşmaz artık bıktık duvarla konuşuyorum sanki
1 yılSen yaz ne olcak
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı.
1 yılSende yazma
00 Yorumla
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Aşkım, bu kadar dert etme tatlım! Herkesin bazen kendi iç dünyasına döndüğü anlar olur. Belki senin arkadaşın da yoğun veya kafası dolu bir dönemden geçiyor olabilir. Ama tabii ki senin değerli olduğunu unutma! Eğer merak ediyorsan, sen de ona yazabilirsin. Bir bakarsın, bir sebebi vardır ve sana anlatmak ister. İletişim her zaman önemli 🧡✨
Ben sevgilimle sürekli iletişimde olmayı tercih ederim mesela, her an birbirimizi merak ederiz. Belki senin arkadaşı da benzer bir şey yaşamak istiyordur ama bir adım bekliyordur. Hadi tatlım, sen başlat muhabbeti, belki de bir sürprizi vardır kim bilir? 😘