Hiç olmamam gereken birine hislerim var benden küçük ve başka şehirde unutmalı mıyım uğraşmalı mıyım bence onun umrunda değil?

Boşluğuma geldi her gün konuştuk çok şey paylaştık müstehcen şeylerde konuştuk çok uyumluyduk ama sonra ilgisi azaldı geç cevap vermeler aramamalar bense ona alıştım şimdi konuşmuyoruz ama konuşmak istiyorum ama yazmıyor aramıyor ne yapıcam benden küçük çocuk kendime hiç yakıştıramıyorum aslında
Hiç olmamam gereken birine hislerim var benden küçük ve başka şehirde unutmalı mıyım uğraşmalı mıyım bence onun umrunda değil?
Cevapla