Sürekli birilerini tanımak istemiyorum bende mi sorun?

Kimseyle konuşmak gorusmek istemiyorum yoruluyorum neden acaba kimseyi hayatıma dahil etmek istemiyorum yoruyor beni ama bazen de canım sıkılıyor

Sürekli birilerini tanımak istemiyorum bende mi sorun?
Cevapla