Yıpratan bir ilişkiden sonra neden kimseyi tanımak istemiyorum artık 🥲?

Ensonki ilişkim çok yordu psikolojik olarak beni artık halim yok

Yıpratan bir ilişkiden sonra neden kimseyi tanımak istemiyorum artık 🥲?
Cevapla