AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
93Cevap
Biraz vakit ayırmaya çalışın.. tel televizyon vs bırakın kahve pasta balkon vs gibi zaman dilimi ayırın sohbet etmek için.. zamanla alışır
Böyle düşünceden çık evlilik bundan ibaret değil uzaklık iyidir seni özler ve fazla yazma bunu erkekler sevmiyor
Sonra boynuz
Ne alaka
Aşk niye bitsin duygular niye bitsin kesinlikle başka biri vardir
Üzücü gerçekten. Güzel bir yemek hazırla süslen püslen bi tepkisine bak bence. Onda da tepkisizse geçmiş olsun
Sen de soğuk davran bir müddet ama abartmadan yap bunu bak gör o zaman tavrı ne olur. Muhtemelen evli olduğunuz için seni cepte biliyor ve o yüzden senle ilgilenmiyordur artık nasıl olsa evliyiz falan kafalarına girmiş olabilir.
Cok şeyler öldürüyor... Kadınlar sürekli erkekleri eleştiriyor. Ama kadınlarında cok büyük hataları var.
sen arasan , mesaj atsan. hattta aynanın karşısına geç , dekolteli tebessümlü bir foto çekip at , altına da akşam erken gel diye yaz
yazin insanda tahammul filan kalmiyor kimseyle konusasi gelmiyor
Yazla ne alakası var ben kimse miyim onun karısıyım
evlenince çabuk tüketmişsiniz sevgiyi saygıyı tutkuyu
Ben normalde çok neşeli ve böyle sürprizlere özel günlere çok önem veren bi insanım ama karşındaki insandan bir hareket görmeyince benimde enerjim düşüyor soğuyorum
evliliktede önemli lan şey uyum zaten sizin ruhen birbirinize uyumunuz yok bence
Sen ara belli bir saatre bir müddet sonra o saat alışkanlık olur arar seni
Ben arada arıyorum ama o beni aramayınca artık benimde arayasım gelmiyor
İnasanın biyolojik saati denen bir şey var sürekli aynı saatte ara alıltır diyorum. Ne bileyim evden çıkmadan merak ettir. işte bu gün şşuraya gideceğim çok heyecanlıyım falan gibi , merak ettin sen gün içinde ne yapıyorsun. Hep bıraktığı yerde beklersen aramaz tabi
İşteyken hadi neyse de evdeyken oturup iki çift laf etmemek... Can sıkıcı bi durum
Seni gözden çıkarmış bu adam belli ama sen biraz düşünsen bulursun nasıl bu hale geldiğinizi
Tüm gerçekler gün yüzüne çıktı çıkıyor EVLENMEYİN abi
paketi açınca umduğunu bulamamış ama ne yapsın masraf etti aldı artık idare ediyor canısı...
"abisi eltimi sürekli arıyormuş ama benim kocam beni hiç aramıyor"
Biraz kıskançlık var sende.
Yanımdayken bana nispet yapar gibi bahseden onlar kıskanan ben mi oluyorum sadece kabullenemiyorum Eltim çok suratsız memnuniyetsiz bi kadın erkek gibi eşine kızar falan bende tam tersi çok neşeliyim bakımlıyım eşime değer veririm saygılıyım ama değer gören o
O zaman aranızı bozmak istiyor sanırım.
Büyü yapma ihtimali yüksek olabilir. İnsanın yüzü kalbini gösterir.
Bilmiyorum ama umarım öyle bi durum yoktur
Ben hiç gelemem böyle triplere 😄 bir ayar vermek lazım
Sizin iliski mala baglamis resmen. Zorla yuruyor bu iliski. Cocuk var mı ?
Sonuc ne oldu devammi ediyorsunuz.
Yoğun çalışıyor diyorsun. Önemli olan eve geldiğinde nasıl davrandığı
Evlilik aşkı öldürmez bence o alınan sorumluk biraz ağır gelmeye başlar gibi bence
Sen asıl erkeğine sen ara sokacak sin odaya ilişki isteyeceksin
Tabiki öldürüyor o yüzden bazen mesafe koymak birbirini özlemek gerek özle, özlettir
Evlilik aşkı öldürmez insanlar evliliği öldürür hepsi bu
Bir öküz ile evlenmiş olma ihtimalin yüksek ablacım kusura bakma lütfen 🙏🏽
Evlilik muhabbetin hakim olmadığı her şeyi öldürüyor, aşk ne ki?
Karşınıza alıp bi konuşun bakalım sıkıntı ne
Meraktan olsun araması lazım sende bir işe gir çalış hayatında farklılık olur
Basini baglamis tamam bu garanti diyor demek ki.
Evlilikten ağzı yanan bir sen değilsin merak etme aynı gemideyiz severek mi evlendin
Evet ama o benden daha çok seviyor gibiydi evlenince çok değişti
Evlenince insanlar değişiyor benim eşimde öyle oldu bir evlendik bumı dedim evlilik tanıyamadım bile şu an kankayız 😂
Ne iş yapıyorsun
Çalışmıyorum ikinci ünimi okuyorum ama uzaktan
Evet bizde karı koca gibi değiliz ben istiyorum ki bana canım aşkım desin ama yok askerlik arkadaşıymış gibi konuşuyor benimle ben başta söylüyordum o söylemeyince bende söylemiyorum artık
Zaten iyi de olsanız bir süre sonra böyle oluyor evlenince nedense her şey bitiyor çok garip şekilde kanka oluyorsun yani çekicilik bitiyor tek taraflı olarak mücadele etmekte biyere kadar
Ama beklenti içinde olmayı bırak bence
Eşine odaklanma ailenden uzak yerde misin
Evet en azından aileme yakın olsam çok iyi olurdu benim için bide ailemin yanında melek gibi oluyor
İyi damat rolü yapıyor
Nerede yaşıyorsun ki
Çok konuştum galiba
İstanbul’da
Ah İstanbul da ömrümüzü yedi bende İstanbul
Peki eş dost arkadaşın yok mu kısıtlıyor mu seni?
Arkadaşlarım var ama onlar karşı yakada anneme gidince görüşüyorum uzak biraz
Hım pekala kısıtlıyor mu seni?
Yani baskıcı bir tip mi
Yani biraz baskıcı evet
Yanlış anlamazsan eğer gizliden çıksam özelden devam etsek senin için sorun olur mu
Aynı şeyleri yaşayan iki insan olarak sormak istediklerim var..
Yanlış bişi söylemedim umarım?
?
Benimkide sık sık arıyor bazen diyorum bu kadar arama beni
üzme kendini onunla bu durumu paylaşabilirsin üzüldüğünü belirtebilir bilirsin bence
@Eylemlina çok mu kıskanç eşin
Hayır normal derece sürekli konuşmak için arar guvensizlikten değil
Eve gelirken kaç ekmek alayım gibi aramalar mi yapar örneğin
Erkeklerde elde ettiklerinde tamamdır bu benim psikoloji var maalesef sen ilgi gosterdikce o uzak durur nasılsa arıyor sen ilgini azalmayı denedin mi
Benim eşim günde belki on kere arar hatta bazen açamam tuvalette olurum çocuğumuz var ona bakıyorum müsait olamıyorum ya da sesizde oluyor kızar bende bu durumdan muzdaribim😅
Evlilik aşkı öldürmez yok öyle bir şey ölüyorsa o aşk öyle bir aşktır
Kudurtacak foto ya da mesajlar at bak bakalım nasıl arıyor biraz naz yap
İnsanın bir ömür boyu sürekli sevgi pıtırcığı kalabilmesi imkansız bana göre
Geçmiş olsun her şey evleninceye kadar o geceye kadar sonrası böyle olur
Kocana de ki sen aramıyorsan mesaj atmiyorsan muhakkak arayan mesaj atan birileri çıkar aklımda bulunsun
Öyle desem çıldırır aşırı kıskanç
Akli basina anca gelir bence
Öldürmüyor, sadəcə bütün günün büyük kısmını birlikde geçiriyorsunuz diye size öyle geliyo
Evet aslında bi yandanda insan bu yüzden sıkılıyor yani insanın kendi çevresi arkadaşları olmalı arada erkekte kadında arkadaşlarıyla vakit geçirmeli arada uzaklaşmalı ki özlensin benim arkadaşlarım var ama uzaktalar evlendiğimden beri çok nadir görüşüyoruz kocamın arkadaşı hiç yok hep benimle birlikte ya da onun ailesine gideriz hadi en azından eşin arkadaş gibi olsa okadar sorun değil ama oda herkese denk gelmiyor maalesef
Aramali bence ya evde olduğunu naptigini bildiği içinde arama ihtiyacı duymuyordur haberi yokken gezmeye çık ondan sonra meraktan arar seni 😂😂
İnsandan insana değişiyor bazı insan varki evlenseler bile değişmiyor insana bağlı
Ablacım erkekler bişey eline geçtiyinde , onu çok istediklerinde alırlar , ve sonra elde ettikleri için görmezler
Kim ne derse desin evlilik aşkı öldürür birincş çocuktan sonra biraz ilgiyi toplarsın ama yani bu durumun eskiye dönmesini beklsme alışmaya bak
Kesinlikle bence aşk uzun süren bişey değil elbetki soğuyo insan evlenince insanların gerçek yüzü gözüküyor zaten
Allah allah abi insana koyar annesine gitmesi eşi tamam iş yoğun belki arayamıyosun e baba iş çıkışı ara böyle de olmaz ki ayrılma boşanmada de yani neden böyle yapıyosun diye
Anneme gidip kalmamıda istemiyor ama ben artık onun yanında kendimi çok kötü hissediyorum kendime güvenin azalıyo anneme gitmek bana iyi geliyor özgüvenim artıyor mutlu oluyorum kalabalıkta yanımda birileri varken en azından birazda olsa unutuyorum onu sanırım oda bunu istemiyor
Eşini sevmiyo musun yani attık
Yapma ya soğuma
Git derdini anlat ona
Hayır sevmemek değil ama zamanla insan soğuyor sanki bide enerjimi düşürüyor ben evlenmeden önce çok neşeli bi insandım evlenince 10 yaş yaşlandım sanki ne istesem sinirleniyo bişeye kırıldığımda ona hatasını söylesem bağırıp çağırıyor gezmeye gitmek istesem söyleniyor çıkınca surat asıyor
Ablaya😞şunu bil bütün erkekler böyle değil ya ben 28 yaşındayım hayırsız eş olurum diye korkuyorum ya da eşim benden boşanır diye hiç evliliği düşünmüyorum
Böyle düşünen bi insansan eşini de üzmezsin bence her evlilik böyle değil bu arada
Abla inan sanki öz ablammış sın kadar üzüldüm şunu diyim ne iyi geliyorsa onu yap kendine zarar verdir me tamam mı
Yaa kıyamam canım benim sen neden bu kadar kafana taktın sen üzülme benim için ablam demişsin ama ben senden küçüğüm 25 yaşındayım😅🤦🏻♀️
Nasıl üzülmeyim ya haksızlığa gelemem yani
Türkiye’deki erkeklerin yüzde 80 i böyle maalesef boş ver sen üzülme kendi hayatına odaklan sen evlenince eşini incitmemeye özen göster
Küçük çocuk gibi ilgi bekliyorsunuz var ya adam akşam gelince napıyosanız yapın gün içinde işe gidip çalışan adamdan ne ilgisini bekliyorsun
Patronum da çok yoğun işten başını kaldırmaz ama saatte bir iki saatte bir en az karısını arar bence aşk böyle olmalı ya ve 20 senedir evli
Tinder hesabı falan vardır birileri ile yazışıp görüşüyordur aldatmayan erkek yok telefonunu kurcala kesin bir şeyler çıkar
Aşkı evlilik değil insanlar öldürüyor
Belki evde kendini çok salmışsındır suçlamıyorum ama sevgiliyken nasılsan yine öyle ol evde bile bakımlı ol süslen
Hayır salmadım hergün eşim gelmeden önce kendime çeki düzen veririm her zaman olmasa da çoğu zaman güzel giyinir makyaj yapar süslenirim ama asıl o kendine hiç bakmaz
o zaman biraz peşine düş gizlice başka biri mi var vs ya da maddi durum da etkili olabilir
Senin kide senden çok çabuk sıkılmış hayatında başkası olmasin
gecmis olsun evet maalesef evlilik aski oldurur.
Kızım bırak aramasın kafa dinle akşam geliyor nasılsa.
@eskihesabimikaybettm 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Hayır öldürmez ama biraz da siz karşılık vermeli eşinizin ilgisini çekmelisiniz
Akşam zaten sabaha kadar doyasıya görüşecek olduğunu biliyor
1 senede kendinden geçmiş adam kimi böyle elde edince eskisi gibi olmuyor
Vallh kötü bir durum evli değilim ama niye böyle yapıyorlar ki
Aldatıyorsun bacım hayırlı olsun nerden biliyorsun diye sorma
Benimki de aramıyo uzulme
Olmadıgı icin aramıyo😂😂 sazan mısınız ahshshsh
işi vardır adamın
Başkası var boynuzlarıni kası
Evet evlilik aşkı öldürür net
Öldürmüyor. Süründürüyor