Eşim çocuk sahibi olmak istemiyormuş, nasıl bir yol izlemeliyim?

Merhaba,

4 yıllık evliyiz. Ben 40 yaşına yakınım. Eşim 43 yaşında. Eşim çocuk sahibi olmak istemediğini ne karar vermek istersen verebilirsin dedi. Ortak karar vermedik. Ben çocuk sahibi oluruz diye düşünüyordum. Çok üzüldüm yani ben çocuk istemiyorum sen ne yaparsan yap, sen bilirsin demeye getirdi. Böyle bir eşiniz olsa, böyle bir söz karşısında nasıl davranırdınız?

Eşim çocuk sahibi olmak istemiyormuş, nasıl bir yol izlemeliyim?
Cevapla