kızlar merhaba 3 senelik bir ilişkim var ilişkinin başında bebek gibi seviliyordum hatta ilk ayda beni ailesiyle tanistirmisti trip attığımda uğraşan çaba gösteren biri vardı neyse buraları geçiyorum ikimiz de lise aşkı beraber büyüdük diyebilirim sorun şu tanıdığım insanı göremiyorum artik cabasiz ilgisiz umursamaz birine dönüştü sorun ne diyorum genel herseyden bıktım usandım ailesel ilişkiye ilgili bir sorun olmadığını sürekli söylüyor ama ben görüyorum konusuyirum konu değişiyor en sonunda dayanaqmdim ağzıma geleni söyledim kaba konuştum yine de ayrılmamak için direniyor sanki silemiyorum seni yapamıyorum ayrılmayı denedim kendi içimde yapamadım neden dedim nedeni bilmiyorsun sanki dedi ama ben artık eskisi gibi olduğunu düşünmüyorum 3 4 gün yazmayım özlesin falan dedim hiçbir işe yaramadı sanki taktik uygulamaktan yoruldum herkes ayril diyebiliyor ama uzun iliskide bu biraz zor oluyor bende yapamıyorum ama bitirelim diye de korkutmaya çalışıyorum hala seviyorum değer veriyorum sadece senlik değil herseyden bunaldım dedi herseyi dedim ayrılıkla ama asla yanaşmıyor başka biri olduğunu düşünüyorum arada cunku snap hesabini bulmuştum 3 4 hafta önce başka bir isim ile açmış snap puanı 0 olduğu için pek bisey yapamadim elimde kanıt olsun öyle ayrılalım dedim yani sonuç bu ben ne yapsam eskisine döner sizce yoksa temelli mi kurtuluş 😔
Güncellemeler
1 yıl
ayrıldım arkadaşlar Şu an üstümden yuk kalktı kendisi benden beklemedigi için botle bisey kudurdu tabi
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar