Çok kötüyüm ne yapacağımı bilmiyorum?

Arkadaşlar merhaba 19 yaşındayım annem babam ayrı annem ile yaşıyorum annem ikinci evliliğini yaptı 10 yıldır falan evliler benim çok kötü bir çocukluğum oldu ve ona rağmen psikolojimi ayakta tutmaya çalıştım hem kendi babam tarafından olsun hem annemin şimdiki eşi tarafından olsun mutsuzum yıllardır mesela sürekli bir erkekten ilgi bekliyorum hep bana neden sürekli birileriyle konuşuyorsun diyorlar sevgi eksikliğim var ilgi eksikliğim var bunlara muhtacım o yüzden yapıyorum ne yapıyorsam ailemden hiçbir şey görmedim adam akıllı ve şu 4 5 senedir sinir krizlerim başladı cama yumruk atıp kolumu mu kesmedim evimi dağıtmadım bunları isteyerek de yapmıyorum allah biliyor ama kendimi durduramıyorum annemin boğazına yapıştığım oldu çok tahrik edince sonrasında pişman da olsam yapıyorum bu sene mezun senemdi tekrar sınava hazırlandım ve istediğim sıralama olmadı annem herkese benden memnun olmadığını söylüyor ve beni küçümsüyor özgüvenimi kırıyor bana kötü davranıyor ben sürekli ağlıyorum sinir krizi geçiriyorum kendi kendime kimsenin haberi olmadan yılların birikimi de var ne yapacağım dua ediyorum ama yok içim hep sıkıntılı korkuyorum artık stresten hasta olacağım diye yıllardır çok ağır şeyler yaşadım ama kimse benim psikolojimi umursamıyor ne yapayım ne edeyim biraz benle konuşup yardımcı olur musunuz

Çok kötüyüm ne yapacağımı bilmiyorum?
Cevapla