Çok kötüyüm ben ne yapacağımı bilmiyorum bir çıkmaza düştüm?

Ona çok güvendim uzun süredir tanıyordum bana öyle bir güven vermişti ki ona en az ailem kadar çok güveniyordum neyse 3aylık bir ilişkimiz oldu ayrıldık 4 ay sonra beraber iş yapıyoruz onunla iş için bir kurulum yapacaktık beni evine çağırdı her zaman zaten evde çalışıyorduk tek yaşadığı için biraz sarhostu bana olan aşkını vs anlattı çok içten ve çok samimiydi sonra geldi sarıldı falan bende onu seviyordum karşı koyamadım aramızda Birseyler geçti ama kızlıgıma Birsey oldu mu bilmiyorum. 4 gün oldu hala kendime gelemiyorum o olduktan sonra şey demeye başladı hani ben Şu an evlenemem yaşadıklarım için pişmanım falan şey dedi yine biz arkadaş kalalım senin bir adım arkanda ben olucam seni bırakmayacağım falan dedi arkadaşlar ben delirmek üzereyim ne yapacagım ne olur bana akıl verin
Çok kötüyüm ben ne yapacağımı bilmiyorum bir çıkmaza düştüm?
Cevapla