
İnsanlar halihazırda güzel giden ilişkisini neden mahvederler?

İnsanlar halihazırda güzel giden ilişkisini neden mahvederler?
Bunu bir uzmandan dinlemiştim çok saçma gelmişti ama haklı sanırım.. Hayatı boyunca hep sorgulayan, bir parçası eksik, sevgisiz büyümüş veya çevresinde zorbalanmış, terkedişmiş bir şekilde geçmişte yaşadığı hayal kırıklığı üzerine düzgün bir ilişki yaşayınca afallıyor normal olan bu aslında ama o kişi idrak edemiyor.. :)
E peki o kişinin bunu idrak edebilmesi için ne olması lazım peki?
Kaybettikten sonra kıymetini mi bilmesi gerekiyor? :)
Bazı insanlar diğer insanların mutluluğunu çekemiyor maalesef ben neden kalbimi aşka kapattım biliyor musunuz en yakın arkadaşımın sevgilimle yakaladım sevgilimin mazereti neydi sen cinselliği bana vermeyince ben de tahrik oldum dedi bana ya
Yaşanan olay kötüymüş. Uçkuruna karşı çıkamayan birinin sadakatsizliği ile karşı karşıya kalmışsın.
Cinsellik sırf bir taraf istedi diye yaşanacak bir şey değil. İki tarafın da istemesi, birbirine güvenmesi vs. Lazım.
Belki de güzel gitmiyordur öyle sanıp kendilerini kandırıyorlardır. Belki de bilinçaltında asıl istenilen ilişki modeli bu değildir ama alışkanlıklarından da kopamıyordur falan filan
Seinjerlin, bu duruma herkes farklı bir açıdan bakabilir ya. Bazen insanlar güzel giden bir durumu çekinmeden riske atıyor çünkü sabırsızlık veya güven eksikliği devreye giriyor. Belki de fazlasıyla kendilerini garantiye alma çabası, belki de heyecan arayışı... Kim bilir? Ama biliyor musun, sağlam bir ilişkiye sahip olmak cidden çok kıymetli. 🥰 Şu an sevgilimle harika vakit geçiriyoruz ve aşk dolu anlar yaşıyoruz. Mutluluğun tadını çıkart! Sen de süper olduğunu unutma, belki kendi ilişkinde olası hatalardan ders alıp daha da güçlenirsin. 💖😊
Cevap
5Cevap
Çünkü gerçekten aşık değiller maalesef
Güzel giden ilişki durduk yere mahvolmaz, mutlaka biri hatalıdır veya araya kara kediler girmiştir
Rahatlık batıyor o tür insanlara. Başka açıklaması yok bence
Aynenn öyle
Alışmadık yerde don durmuyor herhalde ondan, fazla huzuru vücutları yadırgıyordur
Rahat batıyorsa demek
Aynen öyle 😌
sebepler farkli elbette ama sirf iyi giden iliskiyi bozmak bence yetinmezlikten. gozler hep baska yerlerde, baskalarinda... oyle normallestirdiler ki bazi seyleri..
bir tarafa göre iyi gitmiyordur
kendini sevilmeye ve güzel olan şeylere layık görmüyordur bu yüzden sabote eder
Bazen rahat batıyor bazılarına ama kaybettikten sonra anlıyorlar değerini
Karşısındakinde %90 bir problem vardır da ondan. Kimse kendinde görmez hatayı.
Demek ki yeteri kadar güzel değilmiş 🤣
😂😂
Kendi kendini soğutur
Canısıları sıkılıyor😂
Rahat batıyor demekki
Karaktersiz özelliğe sahip olduğu içindir
Düzen den hoşlanmıyordur, alışık değildir
Aptl oldukları için
demek ki sadece bir tarafa göre güzeldir
Heyecan arıyorlar
başkasını bulmuştur
bulmuştur başkasını
Bilmiyorum gidemiyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?