Günümüzde ilişkiler neden bu kadar kalitesiz ve insanlar neden bile bile mutsuz iliskilere giriyor?

Her şeye rağmen sonsuz sayıda, her her yerden gelen ilgiye rağmen en son 1 tanesini seçip evlenen kadınlar en sonunda genelde neden mutsuz? Erkek cinsi dişi görünce neden beynini kapatıp ilgi yağdırıyor. İnsanlar kendilerine zarar veriyor. Anlamıyorlar mı?

Günümüzde ilişkiler neden bu kadar kalitesiz ve insanlar neden bile bile mutsuz iliskilere giriyor?
Cevapla