Yakın arkadaşımla sevgiliyim ama kafamı karıştıran şeyler var?

Aslında 2 senedir tanışıyoruz aynı sınıftayız üniversitede. Şu son bir yıldır çok yakın arkadaş olduk. Çok güzel vakit geçiriyorduk ama içimizde asla öyle hisler yoktu. Hep kardeşim diyorduk birbirimize. Sonra o sıralar sevgilisi oldu. Bu arada 3 lü arkadaş grubuyduk biz. İki kız bir erkek. Bizi sevgilisiyle tanıştırdı. Sonra sevgilisi benim olduğum ortamlarda sorun çıkarmaya başladı. Bana soğuk yapmaya başladı. Sürekli kavga ediyorlardı. Her kavganın sonunda kız gelip benden tavsiye alıyordu. Ben de sevdiğim için aralarını yapmaya çalışıp teselli ediyordum. Onun dışında kız yüzüme bakmıyordu. Ben bir gün yine benim yüzümden tartıştıkları zaman kızla konuşmak istedim. Çünkü aramız çok iyi gibiydi bir anda bambaşka tavırlar sergiliyordu. Beni herkesin içinde tersledi ve küstük. Bu arada kendi arkadaşları sürekli ona yanlış yaptığını benim öyle aralarını bozacak bir insan olmadığım konusunda onu uyardı. Sonra bunlar ayrıldı. Benimle konuşmayan kız yine beni yanına çağırıp benden tavsiye istedi. Ben de yardım ettim her zaman ki gibi. Yemin ederim içim de en ufak kötü bir şey yoktu. Erkek arkadaşıma gidip sürekli onun hakkında güzel şeyler söylüyordum barışmaları için. Bu arada ayrılmalarının sebebi kız çok toxic bir kıskançlığa sahipti ve çok bunaltıyordu. 2 dk da bir arar telefonu niye öyle kapattın da böyle kapatmadın diye trip atardı. Neyse işte sonra benim diğer arkadaşlarım kızın beni kullandığını ve ondan uzak durmam gerektiği konusunda uyardı. Ben de araya biraz mesafe koymaya karar verdim. Beni her akşam arar onu sorar teselli alır kapatırdı telefonu. Ben de en son soğuk yapmaya başladım ona. Bu arada bunların ayrılacağı sıralar arkadaşımın bana olan hareketleri değişmeye başlamıştı herkes farkediyordu ve söylüyorlardı ama ben hep yok öyle bir şey diyip kestirip atıyordum. Neyse sonradan benimde içimde ona karşı tuhaf bir şeyler olmaya başladı. Kıskanmaya onu daha fazla düşünmeye başladım. Bu çocuk okul kapanmadan bir hafta önce bana açıldı. Ben de ona öyle bir şey olacaksa bile şu an olamaz gibi bir konuşma yaptım. O günden sonra daha fazla vakit geçirdik ve benim hislerim daha da fazla arttı. Onun beni sevdiğine çok eminim ondan yana bir sıkıntım ve ya aklımda bir şüphe yok. Neyse bir zaman sonra sevgili olduk. Ama ben şu an doğru mu yapıyorum diye içinde bir rahatsızlık var. Bunu ona diyemiyorum üzülüyor diye. Dediğimde geçmişimi açma diyor. Bazen gözleri doluyor bilmiyorum. Okul açıldığında o kızın bana bir şey demesi beni tedirgin ediyor. Aslında suçlu değilim ama öyle hissediyorum. Bilmiyorum siz ne düşünüyorsunuz. Başkalarının fikirlerine ihtiyacım olduğu için buraya yazmak istedim.

Yakın arkadaşımla sevgiliyim ama kafamı karıştıran şeyler var?
Cevapla