Ne olursa olsun "aramızda sevgilim" yasasına uyar mısınız?

Çoğu insan asla kız arkadaşıyla yaşadıklarını saklamiyor. O kız zaten böyleydi şöyleydi...

Ulan isterdim ki , biriyle her şeyi yaşayayım. Hüznü, kederi, sevinci, aşkı, cn... ligi... ama hepsi ikimizin arasında kalsın 🥲❤️

Benim adımdan başka bir şey bilmesin çevresi. Anlatmasin, kıskansın, güvenmesin ya da cekinsin ne bileyim..

Ellere aslan, Bana kedi.

Ne olursa olsun "aramızda sevgilim" yasasına uyar mısınız?
Cevapla