Bir kız neden beni kendi çıkarları için kullanmak eğiliminde olur?

Bir olay anlatayım az önce bir kız vardı açık öğretim fakültesi üzerinden tanışmıştık tamam mı işi düştüğü zaman sohbet için yazıyori her istediğinde bana yazıyor istemediğinde yazmıyor Ben de ne yapıyorsun ne ediyorsun diye hal hatır sormak için yazdım kendisine ondan sonra birkaç gün yazmadı ne yapıyorsun falan diyor biraz önce bugün yazdım iyiyim dedi dakika başı sana yazmak zorunda mıyım dedi bilmem ne mi dedi ama dedim kendi keyfin geldiği zaman yazıyorsun erkek arkadaşım var dedi bende beni engelle engel listemi doldurma dedim sevgilin olmadığında işin düştüğünde yazıyorsun işin bittiğinde yüzümüze bakmıyorsun dedim.

18.54
18.54
Güncellemeler
1 yıl
Bu arada kız sevgilim değil arkadaşım...
Güncellemeler
1 yıl
Süper bir soru sordun Şimdi sorunu daha çok üye görecek, hemen gelen cevaplarla yorumlaş! Süper sorunla 4 Xper daha kazandın, tebrikler! Teşekkür ederim @KizlarSoruyor-Sistem 🎈♥️
Bir kız neden beni kendi çıkarları için kullanmak eğiliminde olur?
Cevapla